Help! Wortelpuntbehandeling

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HappyBuddha

Help! Wortelpuntbehandeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 10:51

Hoi bokkerss.
Na dit topic: [MW] zere mond/kies.
Heb ik ongeveer een jaar lang gelopen met kiespijn, door o.a. fouten van de tandarts.
Nu laatst zat dr dus weer een ontsteking en heb ik een week niet kunnen slapen van de kiespijn.
Weer naar de tandarts, zat een ontsteking aan dezelfde tand waar in toen wortelkanaalbehandeling aan heb gehad.
Nu mag ik dus lekker een wortelpuntbehandeling.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Hoelang duurde de napijn?

Alvast bedankt :o
Groetjes Sophie.

Wietsje92

Re: Help! Wortelpuntbehandeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 10:53

Ik heb geen ervaringen met een wortelpuntbehandeling, maar aangezien een kanaalbehandeling al niet lekker is, wil ik je wel sterkte wensen! Moet je hiervoor gewoon bij de tandarts zijn, of bij de kaakchirurg?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 10:53

De wortelpuntbehandeling, god die deed nog meer pijn dan mijn kaakoperatie :')
Ik was echt ontzettend goed verdoofd, super lieve kaakchirurg maar na een uurtje was de verdoving uitgewerkt en wist ik werkelijk niet waar ik het moest zoeken van de pijn.

Ik heb een uurtje platgelegen met pijnstillers (neem er ook eentje voor de behandeling!) en een ice pack, toen was het over.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 10:54

Dankje :)
Gewoon bij de tandarts.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 10:54

mayniac_val schreef:
De wortelpuntbehandeling, god die deed nog meer pijn dan mijn kaakoperatie :')
Ik was echt ontzettend goed verdoofd, super lieve kaakchirurg maar na een uurtje was de verdoving uitgewerkt en wist ik werkelijk niet waar ik het moest zoeken van de pijn.