Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Hooguit even gevoeld dat de zenuw eruit kwam een fractie van een seconde. En achteraf alleen kaakpijn van het lange openhouden. Misschien moet ik jullie het nummer van mijn tandarts eens doorsturen
.
) te zijn.
, wk en direct alle pijn weg.

Kwanyin schreef:Mijn waren toen wel ontstoken, een keer zelfs zo erg dat ik niet meer kon eten en op pijnstillers leefde. Nog nooit in mijn leven zo blij geweest met een tandarts, wk en direct alle pijn weg.
Ik kreeg alle keren van den tandarts een uitleg en een brief mee dat een bepaald percentage na de behandeling pijn heeft, en een heel klein percentage heeft echt enorm veel pijn, als ik dat zou hebben moest ik pijnstillers (en volgens mij iets van antibiotica, weet het niet meer zeker) slikken, maar dat is dus nooit het geval geweest.
, heb ik er veeelste lang mee rond gelopen. Mijn toenmalige tandarts was echt een onhygiënische beul. Iedereen zelfde spulletjes, geen handschoenen, geen fatsoenlijke aparatuur.......waar die ooit zijn papieren heeft gehaald.
linda_arnold schreef:Kwanyin schreef:Mijn waren toen wel ontstoken, een keer zelfs zo erg dat ik niet meer kon eten en op pijnstillers leefde. Nog nooit in mijn leven zo blij geweest met een tandarts, wk en direct alle pijn weg.
Ik kreeg alle keren van den tandarts een uitleg en een brief mee dat een bepaald percentage na de behandeling pijn heeft, en een heel klein percentage heeft echt enorm veel pijn, als ik dat zou hebben moest ik pijnstillers (en volgens mij iets van antibiotica, weet het niet meer zeker) slikken, maar dat is dus nooit het geval geweest.
Herkenbaar en aangezien ik naar mijn tandarts durfde, heb ik er veeelste lang mee rond gelopen. Mijn toenmalige tandarts was echt een onhygiënische beul. Iedereen zelfde spulletjes, geen handschoenen, geen fatsoenlijke aparatuur.......waar die ooit zijn papieren heeft gehaald.
Na een half jaar kreeg ik last van zwarte vlekken en duizelingen. Op een vrijdagavond was het zo erg dat ik toch maar een noodtandarts heb gebeld. De beste man schrok zich dood, na het openmaken van de kies bleef er etter/pus en bloed uitkomen. M'n onderkaak was rechts geheel ontstoken en de druk daarvan had invloed op het zenuwpunt onder m'n oor (?)
Die wortelkanaal behandeling was minder vervelend dan de gehele pijn rondom die ontsteking. Het kon alleen maar beter worden

Maar nu wordt hij in zijn geheel in één keer gedaan, omdat hij ook helemaal gepland was nu. Ipv een noodbehandeling net als de vorige keer 
Morganlefay schreef:Herkenbaar die pijn tot aan je oor. heb de marathon gelopen van de pijn.ben 14 dagen zoet geweest. uiteindelijk is ie eruit gewipt.Was niets meer aan te doen.
Heb de kies daarna laten vervangen door een implantaat, een dure hobby maar geen seconde spijt van gehad.
....................., daarna geen pijn meer aan gehad

linda_arnold schreef:Ik zou alleen de hierboven aangegeven pijnmedicatie NIET na je ibu nemen die je net genomen hebt
Ik heb ook de meest idiote dingen gedaan 'tegen' de pijn, wat mij op het laatste hielp was een ijspack tegen m'n wang houden.
Probleem is denk wel als je nu al ibu hebt genomen, dat je vanacht wss wakker wordt van de pijn. Volgens mij kun je feitelijk gezien meer pc slikken, aangezien je dat korter na elkaar in kan nemen (volgens mij)
Ondanks zaterdagavond, zou ik persoonlijk toch nog een belletje wagen. Bij mij hebben ze m'n kies ook 3 keer open moeten maken ivm de etter/pus/bloed.