twinducklin schreef:Blaasonsteking is altijd spoed dus niet nog een dag wachten maar vandaag naar de huisarts gaan!! eigenlijk had je al moeten gaan bij de eerste symptomen. Met vermoeden op een blaasonsteking mag je zelfs altijd huisartsenpost bellen in het weekend, op complicaties van een blaasonsteking zit je namelijk helemaal niet te wachten! Succes!
De HAP vertelde mij een keer doodleuk dat ik maar even moest volhouden tot maandag, dan zou ik mijn eigen HA moeten bellen/urine langs brengen
En mijn eigen HA heeft me ook een keer naar huis gestuurd zonder kuur omdat het te weinig urine was om het goed te kunnen beoordelen... Terwijl ik zeker wist dat het blaasonsteking was, had het inmiddels zo vaak gehad... maar ik kreeg geen kuur, moest de dag daarna maar even terugkomen met meer urine. Je moet hier ook vóór half 9 je urine langsbrengen, doe je dat niet dan moet je wachten tot de volgende dag. Belachelijk eigenlijk!
@Marlou91: Ja, heb ook een hekel aan AB.. Had ook het idee dat het op een gegeven moment niet meer echt hielp... Goede tip, van die tabletten van de Tuinen. Ga er zeker even naar kijken