Ik ben ook vrijwel altijd buiten maar ik gebruik een goede zonnebescherming en dat scheelt enorm veel. Als je een goede creme wilt gebruiken en je een gevoelige huid hebt zou ik toch eens gaan kijken naar de producten van A Natural Difference. Deze lijn is enorm uitgebreid en veelzijdig en heeft ook hele goede cremes voor de gevoelige huid.
Ik ben allergisch voor een bepaalde stof (ik weet nog steeds niet wat..) en krijg daar ontzettende acne van op mijn voorhoofd (alleen het voorhoofd en dat terwijl ik ontzettend droge en vochtarme huid heb en de acne periode volgens mij wel uit ben

) ik kan niets smeren en heb een hele tijd aan de fruitzuren gezeten. Dit heeft mijn huid heel erg aangetast als gevolg -> hele gevoelige maar vooral dunne huid. Fruitzuren mag je namelijk maar een tijd gebruiken. Ik durfde moeilijk over te stappen naar een ander producten dus bleef ik het maar gebruiken.
Nu ik de producten van AND gebruik is mijn huid zichtbaar aan het aansterken en ik heb geen last meer van de overgevoeligheid dus ook geen bultjes meer.
Mijn moeder is roker en koffiedrinker nummer een en wilde toch de huid weer een beetje strak hebben. Ze was nog net niet zo verrimpeld als de dame hierboven op jouw foto yrsa_karlijn. Na peelingen en microdermabrasie én goede verzorging in de zin van reiniging, creme en zonnebescherming zijn de rimpels voor 50% weggetrokken en is de huid veel steviger geworden.
Iedereen geeft complimentjes maar het fijnste is dat ze zelf 100% tevreden is over de huid, hij voelt ontzettend goed en hij straalt omdat de hoornlaag niet meer zo dik is en ze lekker in haar vel zit door de mooie huid.
Straks in de winterperiode komen er nog zeker 2 deep skin peelings aan en dan kijken we of de huid nog rimpelvrijer gaat worden, ben benieuwd. Het is jammer dat we geen foto's gemaakt hebben maar het verschil mag er zijn.
Zo heb ik zelf nog meer succes verhalen, gelukkig zelf uit mogen voeren en dus het traject met de dag gevolgd. Mooi vak is het toch.