Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Denk dus niet dat het heel veel zin heeft om hier te informeren welk pilletje je zou moeten krijgen. LizzyLover schreef:Ik zou helaas niet weten hoe het heet, maar het zijn kleine blauwe pilletjes in een doorzichtig potje. Heb ik van de huisarts gekregen voor wagenziek. Ik zelf vond de pilletjes heerlijk, je word er ''stoned'' van en ik ben nog nooit zo chill geweest. Het is dat ik de naam niet weet ( hebben ze helaas thuis niet meer ) anders was dat zeker een aanrader, misschien aan je huisarts vragen of hij weet wat ik bedoel?

sefanja schreef:marleen_usar schreef:Ik bel volgende week de H.A om een rust gever te vragen,het gaat om een tandarts behandeling.Ik wil weten wat nou echt goed werkt, en dan bedoel ik een pil.Zelf ben ik al zweverig genoeg dus daar hoef ik geen tips over te krijgen.
dormicum moet je dan vragen
sefanja schreef:marleen_usar schreef:Ik bel volgende week de H.A om een rust gever te vragen,het gaat om een tandarts behandeling.Ik wil weten wat nou echt goed werkt, en dan bedoel ik een pil.Zelf ben ik al zweverig genoeg dus daar hoef ik geen tips over te krijgen.
dormicum moet je dan vragen
Dus dat zal ze nooit krijgen, gezien ze bij de tandarts niet onder permanent toezicht van een arts staat en thuis ook niet.