Heb sinds enige tijd lenzen wat me echt top bevalt
Alleen nu komt het volgende...Ik wil graag wat tips horen m.b.t. het opmaken. Ben er niet echt ervaren mee maar wil het meer gaan doen.
Ik ben niet het type wat overgemaked up de deur uit wil gaan, maar wel zodanig dat ik er een stukje verzorgder en vrouwelijker eruitziet.
Hoe zouden jullie dit aanpakken, kan wel een of andere winkel bv. douglas in kunnen lopen, maar wil mijn portemonnee ook een klein
beetje in de gaten houden. Daarnaast vind ik het zonde om dingen te kopen, waar ik achteraf spijt van heb.
Ik heb al wat op internet zitten rondsnuffelen, zie eigenlijk door de vele bomen het bos niet meer. Daarnaast kan ik wel gaan proberen en zien
hoe het uitpakt. Ik wil echter wel een beetje goed voor de dag komen. Niet dat mensen denken, wat heeft die muts weer lopen doen.
Mijn voorkeur gaat uit naar tips rondom het gebruikt van mascara, eyeliner, verdonkeren wenkbrauwen.
Hoe gaan jullie om het bijwerken van de wenkbrauwen, dus hoe overtollige haren weghalen?
Als jullie nog meer info nodig hebben, dan hoor ik het wel..
Misschien is het wel leuk om elkaar hier tips te geven, dan blijft het topic ook levend....
Dat zijn zo'n beetje de basisregels die ik altijd hanteer.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk. succes! 
.
. Je kan ze natuurlijk ook (laten) verfen.
; een beetje poeder (vooral op de juiste nuance letten!) op de plekken die glimmen en onder je ogen, is meer dan voldoende!