ik werk in de horeca ( heb nu dan 2 weken vakantie.)
maar had al een tijdje last van me pols.
vrijdag ( laatste dag dat ik moest werken)
had ik savonds best een dikke pols en had ik steken ( tenminste zo leek het)
toen ben ik toch maar gaan afvragen of ik wel of niet naar de huisarts moest, en heb toch maar de huisarts maandags gebeld.
en toen kwamen we tot de conclusie dat ik tendovaginitis heb.
bron: www.wikipedia.org
Citaat:Peesschedeontsteking of tendovaginitis is ontsteking van een peesschede. Meestal betreft tendovaginitis de grote peesscheden van de spieren aan de onderarm bij het gewricht van de hand. Een peesschedeontsteking uit zich door pijn en beperking van beweging. Een gebogen vinger kan bijvoorbeeld niet meer worden gestrekt ('trigger finger').
Peesschedeontsteking is een van de problemen die een rol kunnen spelen bij CANS (Complaints of Arm Neck and/or Shoulder). De oorzaak van peesschedeontsteking is vooralsnog niet duidelijk, maar irritatie van de peesschede door een vorm van overbelasting lijkt een rol te spelen.
nou ben ik best benieuwd, wie dat ook allemaal heeft gehad.
en wat moesten jullie ermee doen?
ik moet rust houden, maar goed, vriendlief is nu een weekje met me broer mee op de vrachtwagen, en zit dus alleen thuis.
dus denk niet dat ik echt rust kan geven dan.

Ik zeg ook niet dat wij beter zijn maar IMO is een spelletjessite (net zoals BOKT!) niet dé plek waar je om medische uitleg kan vragen. De enige persoon daarvoor is de HA