Ik ben bang dat ik net zo lang als mijn vader word, die is 1.86. Ik ben nu 1.80 ongeveer en ik wil eeecht niet nog langer worden!
Wie heeft hier ook last van? En hoe is dit in hemelsnaam te stoppen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eenitraM schreef:Wat is er mis met lengte? Ik ben verbaast!! Ik haal ruim de 1.80 en ben er trots op. Mannen vinden het prachtig. Vooral als je ook nog hakken aan hebt.
Dus stel je niet aan, er zijn ergere dingen in de wereld
eenitraM schreef:Wat is er mis met lengte? Ik ben verbaast!! Ik haal ruim de 1.80 en ben er trots op. Mannen vinden het prachtig. Vooral als je ook nog hakken aan hebt.

Caesar schreef:eenitraM schreef:Wat is er mis met lengte? Ik ben verbaast!! Ik haal ruim de 1.80 en ben er trots op. Mannen vinden het prachtig. Vooral als je ook nog hakken aan hebt.
Nou, dat is mijn ervaring echt niet! Sterker nog, ik ben 1.84 en vind het afschuwelijk staan. Mijn vriend is wel langer dan ik. Maar 2 keer lang maakt dat je straks nog reuzenkinderen krijgt ook![]()
Nee, voor mij is het ook echt geen pluspunt. Draag geen hakken omdat ik niet nog meer op wil vallen en heb echt wel moeite met kleding kopen.
Aan de andere kant; klein zijn is ook niet alles en zo heeft iedereen wel wat te klagen. Maar als ik de keuze had, zo ik er heeeel veel voor over hebben als ik 10 cm kleiner was geweest.
Ik loop supergraag op hakken. Dan kom ik in de buurt van de 1.90. Liefde
phormicola schreef:ik ben 1,78/1,79 en ik wilde stoppen bij 1,70Ik pas op geen enkele pony, ik voel dus met je mee

Mies schreef:skyline schreef:Groeiremmers halen.
Hoe zit dat met bijwerkingen dan?
Citaat:ik ben wie ik ben en daar hoef ik me niet voor te schamen!
eenitraM schreef:
Schat, ik rijd op een pony van nog geen 1.55 m. En dat past prima!
Meiden, wees blij met die lange benen. Iedereen wil dat graag hebben. Kijk naar modellen? Het voorbeeld van deze maatschappij. Dun, maar ook heel lang.
Zoals ik al aangaf, de wereld gaat hierdoor niet tenonder

Ik kan er alleen op omdat ik niet te zwaar voor 'm ben, niet omdat we zo'n geweldige combi zijn 
Het liefst zou ik op een Forest of Welsh van 1,48 rijden. lekkere beesten. Maar ja, dat zit er dus echt totaaaaal niet in.
bosefoso schreef:En als iemand zegt dat ik lang ben (ja ook ik draag graag hoge hakken) vermeld ik ze vriendelijk dat ik altijd met mijn hoofd in de wolken loop