Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Alleen kan dit maar met heel veel geduld. Optillen/buigen gaat 10cm vd grond max. Lopen gaat inmiddela beetje maar heel rustig en gecontroleerd anders schiet knie weg, ik denk zelf dat het knieband is. Maar heb weinig zin in nog lang zo, kan paarden niet uit wei halen etc dus alles komt nubop pa neer.
tjoppie schreef:De ziekenhuiszorg is in Duitsland en Belgie een stuk beter. Hier word je gewoon naar huis gestuurd zoals in TS haar geval. Ik snap wel dat TS in Duitsland geholpen wil worden, daar wordt je tenminste geholpen.

geerke schreef:ts heeft toch een buitenland dekking?
Waar is die dan voor?
De zorg is overal ,in omliggende europese landen tenminste,beter dan in Nederland.
Anne_GTI schreef:Ik vind je titel niet kloppen. De zorgverzekering werkt nl. wel mee door verschillende opties voor je uit te zoeken. Jij vindt dat ze niet mee werken doordat ze niet klakkeloos de rekening van een door jouw gekozen ziekenhuis in het buitenland betalen.
De post Adrija klopt volledig. En maanden wachten en kastje naar de muur verhaal probeert de zorgverzekeraar juist al te voorkomen door te bemiddelen in je zorg.
Dit is GEEN spoedeisende zorg.