Doe jij op vakantie iets aan je conditie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Doe jij op vakantie iets aan je conditie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 16:11

Aangezien ik hier iedere keer opgetrokken wenkbrauwen krijg over het feit dat ik echt mijn conditie niet wil laten verwateren op mijn (week :') ) vakantie en dus ga hardlopen, vroeg ik me af, ben ik dan echt de enige die zo gek is? Puur voor de lol wil ik dit weten, niet om mezelf oid :)

verootjoo

Re: Doe jij op vakantie iets aan je conditie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:12

ik doe normaal vrij weinig aan mijn conditie maar in de vakantie wel :Y)
Ik zwem veel, loop veel en andere activiteiten net wat er is, bv kanoën oid.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:15

Whahaha nou ja als het voor jou ontspanning is, waarom niet?? Ik voer echt helemaal niks uit op vakantie. Ja zwemmen, lezen, eten, drinken, enne....zwemmen enne eten. :D

Maar ik houd ook helemaal niet van sporten.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:16

Ik neem heel vaak sportschoenen mee om te gaan hardlopen, maar vaak komt het er toch niet van :')

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:17

Ik sport normaal gesproken wel aardig veel, maar op vakantie echt niet hoor! Dan doe ik lekker relaxt en ga ik lekker genieten van al het heerlijke eten. Je bent tenslotte maar 1 keer op vakantie. We lopen wel veel, door de warmte zweet je veel, zwemmen en elke avond op stap dus die beweging is er wel. :D

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 16:28

Normaal gesproken doe ik niet zoveel op vakantie. Tenzij ik in Oostenrijk zit, want ik ben gek om daar door de bergen te wandelen :)
Maar dit jaar ga ik naar Frankrijk. En dit jaar ga ik daar wel hardlopen. Ik moet op doktersadvies de komende drie maanden aan mijn conditie werken om te kijken of mijn longproblemen daar vandaan komen, dus ja...ik moet toch wel als ik wil weten of het aan mijn conditie ligt :=

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:04

Ik loop wel hard al ik op vakantie ben, minder lang dan dat ik normaal gesproken doe, dat dan weer wel.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 19:37

Ik sport niet echt op vakantie, niet speciaal iig,
maar het is niet dat ik stil aan een zwembad lig of aan het strand, of dagenlang op een terrasje.

Ik heb vooral eigenlijk alleen actieve vakanties. Bergbeklimmen (vorig jaar de Ben Nevis in Scotland! <3 ) , wandelen, fietsen, zwemmen en zo meer.
Dus niets speciaals, maar wel goed voor de conditie :D

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 19:40

Ik sport niet op vakantie..
Nu ben ik net een paar dagen terug uit Turkije, maar met temperaturen van dik 40 graden moet ik er ook niet aan denken om een rondje te gaan harlopen!!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:48

Ik wel hoor.. 2 en half week in frankrijk geweest en elke morgen om 7 uur of 8 uur opgestaan. De ene dag hardlopen en de andere dag naar de sportschool. Lekker :D En de rest van de dag lekker niets doen..

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:53

Ik had mezelf voorgenomen te gaan hardlopen in de vakantie en was ook een week heel goed bezig. Daarna heb ik last gekregen van wondroos in mn voet en moet ik nu nog 1 week rust houden. Over een week moet ik weer naar school, dus dat wordt helemaal niks.
Al met al is mn conditie dus ontzettend achteruit gegaan doordat ik alleen maar met mn voet omhoog zit :')

Bontjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:00

Ik sport ook in de vakantie, lekker veel zwemmen, hardlopen, en natuurlijk paardrijden.
Ik ben vandaag nog 5 km aan het hardlopen geweest :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:16

Wij gaan in de zomervakantie altijd naar Amerika en daar heb je in praktisch ieder hotel een zwembad en fitnessruimte. Als er dan een dood moment is, in de namiddag/avond of net 's ochtends, ga ik vaak wel op de loopband een halfuurtje en daarna even zwemmen :j

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:41

Ik neem eigenlijk in mijn vakantie zo'n 1 tot 2 weken helemaal vakantie (houd in, minder sporten dan normaal, heb wel gewoon altijd mijn paarden etc. en beweeg best veel). Verder probeer ik sowieso elke dag een half uur te sporten en als dat niet lukt 2 uur beweging sowieso op een dag (ik fiets voor mijn werk al 2 uur, verder is mijn werk aardig intensief, werk op een paarden bedrijf).

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 15:12

Maar op vakantie, is dat als je weg bent of gewoon thuis? Want ja thuis ga ik er gewoon mee door natuurlijk :P Of ik nou wel of geen stage/school heb. Op vakantie heb ik 't ook een paar keer gedaan in Griekenland. Vroeg op en lekker buiten hardlopen met m'n moeder. Dat is wel alweer 3-4 jaar geleden. Maar nu dit jaar ga ik met m'n vriend, dan ga ik toch echt gewoon even voor m'n rust en om samen te zijn.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:25

Je conditie zal in een week niet achteruit gaan, een week rust kan zelfs enorm goed voor je lichaam zijn om helemaal te herstellen.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:40

ik zelf doe 't niet echt in mijn vakantie,
maar zat afgelopen week op een jeugdcamping in Renesse en daar was een meisje die netjes elke ochtend ging hardlopen.. Vroeg me echt af waar ze de energie vandaan haalde!

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:42

Je bent niet de enige hoor. Hartlopen 's ochtends vroeg op de camping, heerlijk! :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:45

Ginootje schreef:
ik zelf doe 't niet echt in mijn vakantie,
maar zat afgelopen week op een jeugdcamping in Renesse en daar was een meisje die netjes elke ochtend ging hardlopen.. Vroeg me echt af waar ze de energie vandaan haalde!

Als ik gemotiveerd ben, krijg ik vanzelf engergie haha! Sporten geeft me echt een kick :) In het begin niet hoor.. pff ik háátte sporten. haha

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:47

Ja echt wel, lekker vroeg hardlopen. Mooie manier om een land anders te zien. Lang wandelen/ zwemmen/kayakken/ klimmen etc. Haha maar ik hou echt van doe vakanties. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:22

Nee. Vakantie is vakantie, het enige wat ik dan doe aan beweging is dingen zoals zwemmen, potje voetballen enz. maar niet echt doelbewust sporten.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:35

Jep, ik sport zo'n 4/5x in de week in de sportschool. Daarnaast wandel ik bij de paarden ongelooflijk veel en fiets ik zo'n 20 km per dag ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:40

desty schreef:
Jep, ik sport zo'n 4/5x in de week in de sportschool. Daarnaast wandel ik bij de paarden ongelooflijk veel en fiets ik zo'n 20 km per dag ;)

Maar dan ben je toch niet op vakantie? Volgens mij halen sommige mensen dat door de war...

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:05

Als ik naar een zonnig oord zou gaan waarschijnlijk niet :')
Heb deze zomervakantie wel een aantal keer hardgelopen op vakantiebestemmingen, maar ook veel geskied.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:38

Echt óp vakantie? Ben ik thuis haha
Nee ik ga niet op vakantie