Voor meer info: [MW] Ok, dit is toch niet normaal ...
Zo ziet het er ondertussen weer uit .. wel 'maar' ongeveer de helft, maar dat maakt qua intensiteit niet uit blijkbaar
Ik word echt GEK, GEFRUSTREERD, GEÏRRITEERD, ... Ik vind het gewoon niet meer leuk
Wat kan ik doen?
Ik heb cortisone-zalf, die stilt de boel wel maar die mag maar 2x per dag ... en ik trek het echt niet met 2x per dag

Heb daarstraks met azijn gedept, dat gaf wel iets verlichting, maar het ging niet echt weg .. Maar verlichting is voor mij ook al genoeg, als er maar iets gebeurd! Maar mag je zomaar azijn blijven erop gooien, of zit daar ook een beperking aan?

Iemand die nog iets weet?
(voor degene die nieuwsgierig zijn wat het is en niet het andere topic helemaal willen lezen, waarschijnlijk dit: http://www.medischwebboek.nl/oogstmijten/ Ik ga dan ook op zoek naar een spray met DEET, vrees dat ik niet zonder ga kunnen
).
Dus ben benieuwd naar de reacties in dit topic, goede tips kan ik er misschien nog wel bij invoegen 
Ik weet het .. maarja .. Mijn rijbroek lag in de was (aangezien ik al mijn kleren na het naar mijn paard gaan nu automatisch in de was gooi) en dat is de enige die ik heb. Ik heb nog zitten denken om mijn jeansbroek in mijn sokken te steken, maar dan zou ik er erg belachelijk uitgezien hebben .. En ik zou toch maar eventjes gaan voeren, wat mesten en beetje met pony spelen ... Heb er nu alweer spijt van dat ik het niet gedaan heb natuurlijk
)
beetje 
Of toch niet veel nieuws