Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeker niet gaan hardlopen! Dat is echt ontzettend belastend voor je gewrichten, laat staan als je al last hebt van je knie. Iejoorr schreef:Ik denk niet dat hardlopen op een band of hardlopen op straat verschillend is? Maar ik begrijp wel wat je bedoeld.
Iig moet ik niet door de pijn heen gaan rennen/fitnissen en dat is wat ik snel doe.

en anders in de sportschool, en sportschool is niet alleen hardlopen op een bandje je hebt heel veel meer!
etc. Nadeel is dat het zeer belastend is voor je knieen en enkels. En bij mij mijn heup, waar ik sinds een half jaar een blessure aan heb en dus niet meer kan lopen.
Foto's, mri's, (sport)fysio, sportarts, orthopeed, operaties en nu de osteopaat. Maar ondertussen doe ik al 3 jaar bijna niets. Dat is killing voor je conditie (en gewicht
) inderdaad. Mocht je de briljante niet-knie-belastende sport gevonden hebben.... Dan hoor ik het graag
ja wat je maar een sport wil noemen he! 

Zwemmen moet je idd ook mee oppassen, je moet wel de goeie techniek hebben en niet gaan schoolslag-zwemmen. Talisa schreef:Ik zou gaan wielrennen of spinnen, stuk minder belastend voor je knieZwemmen moet je idd ook mee oppassen, je moet wel de goeie techniek hebben en niet gaan schoolslag-zwemmen.

Goldy schreef:Talisa schreef:Ik zou gaan wielrennen of spinnen, stuk minder belastend voor je knieZwemmen moet je idd ook mee oppassen, je moet wel de goeie techniek hebben en niet gaan schoolslag-zwemmen.
ik durf niet te spinnen met mijn knie hoor als ie even pijn of opslot schiet moet ik me wel gelijk stil kunnen houden.
ik geloof dat dat met spinnen niet kan tenmiste das mij verteld toen ik ging vragen bij de sportschool!
Talisa schreef:Goldy schreef:
ik durf niet te spinnen met mijn knie hoor als ie even pijn of opslot schiet moet ik me wel gelijk stil kunnen houden.
ik geloof dat dat met spinnen niet kan tenmiste das mij verteld toen ik ging vragen bij de sportschool!
Oke nee dan moet je dat niet doen! Bij onze spin-fietsen zit zo'n stop knop erop, in het midden zo'n rode knop. Dan stopt ie gelijk..