Maarrr, sinds een week of 2-3 krijg ik weer last. En niet zo'n klein beetje ook. Ik kan op sommige momenten haast niet eten. Mijn aanpak nu is om overdag, en dan vooral 's ochtends vloeibaar te eten. 's middags dan een zacht broodje zodat ik 's avonds mijn gewone avondmaaltijd met niet al te veel pijn kan eten. Dit werkt redelijk, maar het blijft gewoon erg pijnlijk. Ik heb nu een constant beurs gevoel in beide kaken.
Uiteraard is er een afspraak gemaakt bij de tandarts. Deze is echter pas op 16 augustus, en dan gaat het om het maken van een opbeetplaat. Dus na 16 augustus moet ik waarschijnlijk nog een poos wachten voordat mijn plaat er is...
Hebben jullie ervaring met dit probleem? En heeft iemand misschien tips voor mij die ik tot iig 16 aug. kan gebruiken?

Minder prettig is dat, door het klemmen en knarsen wat ik in mijn slaap doe, mijn kiezen soms nogal scherp zijn.
Dat kan ik zo mijn mond in schuiven en doorslikken. 
Daarvoor heb je een verwijzing van je tandarts nodig maar daar kun je waarschijnlijk nog veel later terecht, ik heb een week of drie moeten wachten omdat er toevallig een gaatje in zijn agenda zat anders had ik een paar maanden moeten wachten.
).