wie ook dun haar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

emilyxx

wie ook dun haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 22:48

halloo,
mijn probleem is dat ik echt ontzettend dun haar heb, als ik een staart in heb ziet het er zo zielig uit 1 zo'n dun plukje en het vliegt ook altijd alle kanten op het is echt heel dun en zweverig. heeft een van jullie hetzelfde of weet iets om je haar te verzwaren zonder dat het gelijk vet lijkt?

groetjes Emily.

Nathaliefje

Re: wie ook dun haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:49

Ik deel je leed :P verder geen tips helaas ...

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:50

Met dun haar, helpt het wel om het in laagjes te knippen zodat het voller lijkt.
(maar misschien heb je dat al wel :) )

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:53

Ik heb het ook, heb er daarom al jaren extansions in hangen. Op vakantie laat ik ze voor het gemak er altijd uithalen en irriteer me dan dood aan dat flosje op mijn hoofd!

Kan nooit meer zonder mijn extansions!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:54

Ik heb er ook last van en heb daarom al jaren extensions.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:59

Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Het enige wat ik kan is het idd in laagjes knippen zoals ik het nu al jaren heb of kort knippen. Heb al veel dingen geprobeert. Of het werkt maar heel even (nog geen uur) of het werkt helemaal niet.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:07

Ken het probleem :P
Doe al jaren 1 of max. 2x per jaar permanenten en daardoor toont het wel voller.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:10

Extensions zijn toch mega duur?
Of hebben jullie die losse “matten“?
Ik heb van schwarzkopf een groen flesje met spul wat ik indoe voor het fohnen
dan fohn ik met mn hoofd ondersteboven en lijkt het nog heel wat.
kan alleen te niet kijken hoe dat spul heet, de hond ligt op mn benen te slapen :D

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:14

Ik betaal 160 voor 3 matten die er vast in zitten, maar wel om de 6 weken er opnieuw in geplaatst moeten worden. Is echt haar van balmain en ze blijven ongeveer een half jaar mooi.

Ik heb het er voor over! Maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:16

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:17

Ik heb ook erg dun haar. Gelukkig heb ik krullen en lijkt het daardoor meer en dikker dan wat het in werkelijkheid is. Doe er altijd schuim in en dan op de kop droog föhnen, met daarna nog wat haarlak erover en nogmaals föhnen. Als ik een staartje doe, is het ook niet meer dan 1 zielige krul.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:20

Gebuiken jullie trouwens allemaal gewone shampoo's die je bij iedere winkel kunt halen? Vaak(vrijwel altijd) zitten daar namelijk silliconen in die je haar slapper maken.

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:22

Ik heb ook vrij dun haar, maar er zit slag in, dus dan lijkt het los nog best wat. Was trouwens wel handig bij het invlechten van m'n haar. Dun haar vlecht beter.

Maargoed, ik kam mn haar bijvoorbeeld niet als ik het net gewassen heb, ook niet föhnen. Weet niet of het helpt.
Verder heb ik geen tips. Ja, er zijn tegenwoordig veel shampoos om je haar dikker te maken en zelfs middeltjes om de haargroei te stimuleren/ verbeteren. Of ze ook werken weet ik niet, geloof er zelf niet zo in ;)

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:23

Als ik andrelon laagjes shampoo gebruik merk ik wel verschil, dan heb ik er makkelijker volume in.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:35

Ik zou willen dat ik dun haar had. Mijn haar is zo dik, echt niet normaal. Heb ze nu wel uitgedund gelukkig :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:41

mijn haar is ook ontzettend dun.... ook nog blond, dus het lijkt nog minder doordat het zo licht is... nam er altijd vitaminen voor, maar heb nu medicijnen waarmee ik dat niet kan combineren..

Heb zo nu en dan vaste extensions (remi haar plukjes), ik haal ze via eBay, een hele set van 200 stuks, inclusief verzendkosten voor omgerekend 38 euro :Y) dus duur, ligt er aan waar en hoe je het doet :j

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:44

Wie zet die erin dan tammy?

dominique,dat is gewoon lelijk, ons jaloers komen maken :+

Ik heb nog even gekeken, ik gebruik dus taft mega haar verdikker.
werkt bij mij echt heel goed!

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 00:02

Ik heb ook dun én weinig haar, een ver uitgesneden haarlijn én groot voorhoofd. Combineer dat maar eens. :P
Mijn haar is nooit langer dan schouderlengte en altijd opgeknipt (dus in laagjes). Om nog volume of vorm in mijn haar te krijgen gebruik ik van die mousse en dan los drogen. Maar met wat wind is het ook snel naar de vaantjes.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 00:05

Ik heb ook dun haar. En ik wil niet kort maar lang is het ook niet, beetje jammer. :=

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 07:47

Hier ook dun haar wat ook nog eens blond is...Ik heb het nu in laagjes geknipt en dan lijkt het een paar weken wat meer, maar inmiddels zie je van die laagjes al bijna niks meer en is het gewoon weer slap.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 08:04

Ik heb ook dun haar, maar gelukkig wel veel haar.
Helaas ook wel een hoog voorhoofd , en beetje inhammen. In de winter draag ik vaak mutsen, die maken het ook niet beter erop.

Wat bij mij heeft geholpen is om de 8 weken naar de kapper gaan, goed bijhouden verbeterd de kwaliteit. Ook heeft mijn kapper een wondermasker, die haar sterker maakt, waardoor er minder uitvalt en de dikte dus verbeterd wordt.

IK heb laagjes en ik heb verschillende kleuren. Verschillende kleuren geven meer diepte en dan lijkt het ook voller.

Ik ben erg tevreden over mijn haar, ik had ook vrij dun/ weinig haar. Maar door frequent kapperbezoek is het erg mooi geworden.
Qua shampoo gebruik ik niets speciaals, gewoon andrelon of iets in die klasse.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 08:18

CM_ schreef:
Ik heb ook dun haar, maar gelukkig wel veel haar.
Helaas ook wel een hoog voorhoofd , en beetje inhammen. In de winter draag ik vaak mutsen, die maken het ook niet beter erop.

Wat bij mij heeft geholpen is om de 8 weken naar de kapper gaan, goed bijhouden verbeterd de kwaliteit. Ook heeft mijn kapper een wondermasker, die haar sterker maakt, waardoor er minder uitvalt en de dikte dus verbeterd wordt.

IK heb laagjes en ik heb verschillende kleuren. Verschillende kleuren geven meer diepte en dan lijkt het ook voller.

Ik ben erg tevreden over mijn haar, ik had ook vrij dun/ weinig haar. Maar door frequent kapperbezoek is het erg mooi geworden.
Qua shampoo gebruik ik niets speciaals, gewoon andrelon of iets in die klasse.

En ik kan het beamen. Jij dun haar 8-) was me dus echt nog nooit opgevallen :D

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 08:25

Voor dun haar zou ik juist geen laagjes knippen... Houd het op één lengte... dan is de onderkant ook wat voller. Met laagjes dun je in feite de onderkant uit. Dat is wel het laatste wat je wil.
Een kort kapsel tot aan je schouders, of wat langer, past het beste.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:12

Ik heb ook erg dun haar, gelukkig wel veel. Ook ik heb een mega voorhoofd en inhammen :')
Ik verf het afentoe, dat is het een tijdje ook weer dikker, vooral als je het met henna doet (dat is ook erg voedend voor je haar).
Verder gebruik ik elke dag een andere shampoo, anders went m'n haar aan 1 shampoo en gaat 't ook weer hangen. Ik gebruik wel prijzigere shampoos (Lush, De Tuinen, etc).
Na het wassen doe ik er volume mousse en volume spray in en dan laat ik het aan de lucht drogen. Meestal zit het dan wel goed :)

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 10:01

ik heb mijn haar net iets langer dan mn schouders, kort haar staat bij mij niet echt en ik heb laagjes en een lichte slag maar ik vind het alsnog erg zweverig :(