Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu ben ik bezig met switchen van hem naar een ander, hopelijk is dat snel rond. Bij mij is het niet dagelijks, wel iets minder, meestal twee à drie dagelijks, alleen ik heb het geld niet voor telkens eten kopen, daarom eet ik minder vaak dan dat de stoornis aangeeft.
. )
ligt aan m'n stemming) zodat ik me daar rot over kan gaan voelen, en niet meer hoef na te denken over het daadwerkelijke probleem. 

Tamadine schreef:Ja erg is dat he dat plannen ook....
Ik heb het ook al vanaf heeeel vroeg in mijn leven. Alleen toen kon ik het nog wel hebben, was wel iets dukker, maar viel wel mee. Toen een periode van niet eten gehad. 1 twix at ik op een dag en 2 aardappelen. Meer niet. Hield het wel binnen. Toen weer vreetbuien, maar ik laxeerde toen. EN ook een periode met 3u sporten op een dag. Toen bleef ik ook wel mooi op gewicht dus... Toen in therapie gegaan en gestopt met laxeren en sporten en ja, toen ging het dus heeeeeeel hard.
En TS ik heb dus idd hetzelfde gehad als jij: ben gaan afvallen in de hoop dat ik me beter zou voelen. Dus ook 3u per dag sporten en heb toen wel een periode de sonja bakker vol gehouden. Maar Sonja en 3u sporten dat gaat niet fijn, dus toen zijn de eetbuien weer begonnen. Maar zelfs toen ik dus echt een maatje 38 had en er leuk uitzag zat ik nog niet lekker in mn vel. Toen begonnen met de therapieen.
Op dit moment weet ik nog ff niet wat te doen...
. Toen niet heel extreem, want ik at nog iedere dag gewoon avondeten en ik dronk nog frisdrank, maar dat was wel het enige. En als je zag van wat voor eetpatroon ik van kwam (eetbuien heb ik mijn hele leven al gehad
), viel ik dus wel snel af. Ik had wel veel honger maar echt zo'n gevoel dat ik ' boven' mezelf stond oid. als ik honger had
. Na in een hele korte periode 12 kg te zijn afgevallen, vroeg m'n lichaam om heel veel kcal en kreeg ik een vreetbui (wat overigens echt als een intens faalmoment voelde). Dus toen wisselden zich die periodes van vreetbuien en waarin ik stopte met eten zich af (+dat ik af en toe purgeerde, maar nooit echt extreem), en kwam ik dus ook weer iets aan.
.
.
.