Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy schreef:@Esther: Maar dan kun je geen contactlenzen meer gebruiken of wel? Bedankt voor de info... is het niet mogelijk om een roesje te krijgen? Want het lijkt me idd heel eng
Kismetje schreef:Ik volg dit topic ook even, ben al jaren in twijfel over deze operatie, ik ken een paar mensen in mijn omgeving die het hebben laten doen, die zijn tevreden, maar ik ben een onwijze schijterd wat mijn ogen betreft dus..vandaar de twijfel, het enige dat me tegen houd zijn die klemmetjes die ze op je ogen zetten om je oog open te houden..(slaat nergens op) is toch verdoofd maar het idee maakt me al misselijk..ik heb ook steeds meer irritaties van mijn lenzen..en een bril is niet charming, en zie ik ook niet goed mee.. ik heb -8 en -6 met cilinder van -0,75( is lenzensterkte) bril nog meer geloof ik..ben benieuwd of er meer ervaringen zijn..
Iris82 schreef:Collega van mij heeft het ook laten doen. Was een kwestie van een kwartiertje per oog.
Heeft daarna een paar weken met 5 verschillende soorten druppels moeten druppelen, 5 keer per dag.
Maar ze is er ZO tevreden mee. Ze zag meteen al goed en heeft eigenlijk geen last gehad van de operatie of erna.