afvallen via een drankje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dennisje

afvallen via een drankje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 12:14

http://www.tommyteleshopping.com/alcach ... 44e5038e1d

bovenstaande link zegt het al.
het is via tommyteleshopping en dus wel betrouwbaar denk ik???? wie heeft er ervaring mee???
wie denk dat het wat is ze zeggen ook 30 dagen niet goed geld terug garantie.

brand los met ervaringen met tommy teleshopping.
dit drankje werkt via artisjokkehart hoorde ik op tv.
en ben wel is benieuwd ernaar.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:15

als afvallen via een flesje mogelijk was zou de hele wereld het doen en zat ik zonder werk :) Helaas, zo werkt het dus niet...
Geen idee hoe je het moet gebruiken, is het een maaltijdvervanger of is het naast de maaltijden?

dennisje

Re: afvallen via een drankje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 12:16

het is geen maaltijd vervanger het is wel het meeste bestelde product daar.
het moet werken zeggen ze haha,
hoe je het echt gebruikt staat er niet duidelijk bij. denk gewoon voor of na je maaltijd drinken

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:17

dennisje schreef:
http://www.tommyteleshopping.com/alcach ... 44e5038e1d

bovenstaande link zegt het al.
het is via tommyteleshopping en dus wel betrouwbaar denk ik???? wie heeft er ervaring mee???
wie denk dat het wat is ze zeggen ook 30 dagen niet goed geld terug garantie.

brand los met ervaringen met tommy teleshopping.
dit drankje werkt via artisjokkehart hoorde ik op tv.
en ben wel is benieuwd ernaar.

Om die zin moest ik toch wel even lachen eigenlijk := Naar mijn mening is alles van dat soort programma's juist niet betrouwbaar :P

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:17

Ow het helpt vast even, totdat je het niet meer gebruikt en je lichaam alles begint op te slaan wat hij maar voor handen krijgt. Afvallen doe je niet met drankjes en pillen dat doe je door goed en gezond te eten (niet minder te eten zoals iedereen lijkt te denken) en voldoende lichaamsbeweging.

Toevallig heeft Lidl nu loopschoenen voor 20 euro liggen, ik zou zeggen stap op de fiets en haal die dingen op. Dat werkt veel beter.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:19

Benfan schreef:
Ow het helpt vast even, totdat je het niet meer gebruikt en je lichaam alles begint op te slaan wat hij maar voor handen krijgt. Afvallen doe je niet met drankjes en pillen dat doe je door goed en gezond te eten (niet minder te eten zoals iedereen lijkt te denken) en voldoende lichaamsbeweging.

Toevallig heeft Lidl nu loopschoenen voor 20 euro liggen, ik zou zeggen stap op de fiets en haal die dingen op. Dat werkt veel beter.

ALSTJEBLIEFT, niet doen! Loop je voeten even lekker naar de kl*te!

TS, gezond eten en bewegen wil een hoop helpen. Die afvaldrankjes enz. werken niet joh, pure geldklopperij. Google er maar eens op.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 12:33

minder eten is idd niet goed gewoon gezond eten wat ik al doe en 1 x per een frietje dat was het slechste voor mij dan. en die loopschoenen nee dankje zit met een aantal ruggenwervels die gebroken zijn dus dat word hem niet. maar ze prijzen die drankjes aan alsof het meg geweldig is en ook dat je na een dag al 2 kilo kwijt bent.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:36

Er is al eens een topic geweest over dit drankje... en werd ook niet veel meer dan negatief over gepraat... Crashen met een drankje en als je daarna weer gewoon gaat eten zit het er net zo hard alleen dan 2x weer aan :=

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:42

als je met een dag 2 kg kwijt bent kan het alleen maar vocht zijn, je lichaam is simpelweg niet in staat om 2kg vet te verbranden in 1 dag en je daarmee dan ook nog in levne te houden :)
Ga eens langs bij een dietist, die kan je vast wel helpen als je af wilt vallen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:44

er is maar een manier om af te vallen....minder en gezond eten.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 12:46

het gaat niet over of ik af wil vallen dat staat nergens in het topic.
het gaat over dit drankje omdat ik dat tegen kwam op tv en wil wel is meningen horen of ervaringen.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:56

Heb even wat meer info gezocht (Artisjok Slimming Shots, zelfde product) en in de gebruiksaanwijzing schijnt te staan dat het product alleen werkt 'in combinatie met een evenwichtig dieet en een gezonde levensstijl.' Oftewel, gezond eten en genoeg sporten, dan val je af. En dat lukt ook prima zonder zo'n drankje. Het is ook niet FDA goedgekeurd, dus je weet niet of het schadelijk kan zijn op langere termijn.

Vaak werken dit soort middeltjes wel, maar tijdelijk. Zodra je ermee stopt vliegen de kilo's er weer aan. Da's handig voor de producent, want mensen blijven het dus kopen. Minder handig voor jezelf..

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 14:09

er staat bij en daarom moest ik ook lachen erom heb je geen tijd om te sporten enz enz neem dan dit drankje kortom het is dus gewoon WEER onzin

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:12

Ik heb er laatst ook eea over opgezocht en ik vind juist mensen die er wel van afvallen.
Ja met het beruchte jojo-effect, maar het blijkt wel te werken...

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 14:14

het is dus dubbel. er staat ook 30 dagen niet goed geld terug garantie.

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 21:26

Bij dat soort afvalproducten staat er altijd in de kleine letters bij: "Eet gezond, beweeg veel en neem dit product, dat boekt resultaat" terwijl die eerste 2 dingen ook al zorgen dat je afvalt ;)

Ik zou persoonlijk liever naar een diëtist gaan of starten met Sonja Bakker ofzo.
Uit eigen ervaring weet ik dat dingen om je stofwisseling/stoelgang te versnellen averechts werken als je wil afvallen. Die leggen je darmen op gegeven moment bijna stil, eten verteerd dus minder snel, stoelgang verslehterd en je word er soms nog dikker van ook. Weet niet of dit met andere afvalproducten ook zo is.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 21:51

MamboBeach schreef:
Benfan schreef:

ALSTJEBLIEFT, niet doen! Loop je voeten even lekker naar de kl*te!
.

Kan prima! zeker voor iemand die nog niet weet of rondjes rond het huis rennen wat voor hem of haar is word het aangeraden eerst met goedkopere schoenen te beginnen. Wel waarschuwen ze dat je renschoenen moet nemen, dus een mooie dikke zool voor goeie schok absorptie om je gewrichten te besparen (daarmee ren je in het begin niet teveel in je knieen te laten wennen aan jou nieuwe hobby) als je serieuzer aan het werk wilt dan pas ga je kijken naar goeie schoenen

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 22:00

Of koop Perfect Steps/ Slim walkers/ Shape ups of hoe die schoenen ook mogen heten. Ik heb ze ook, niet zo zeer om af te vallen, maar omdat ze heel fijn lopen :j

Induna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 11:08

dennisje schreef:
het is dus dubbel. er staat ook 30 dagen niet goed geld terug garantie.

Dat soort zinnetjes staan wel vaker ergens (producten) bij..
Ze hopen hiermee dat de helft (of meer) van de kopers het niet doen uit gemak zucht.. Daarnaast zal dit product waarschijnlijk de eerste x aantal dagen wel werken en geven mensen het liever dan nog even de kans en gaat men snel over die 30 dagen heen, waardoor geld terug vragen niet meer aan de orde is.

Verder zal het idee niet werken, afvallen door/met een drankje.. Was het maar zo makkelijk :S ;)
Sporten en gezond eten is het enigste wat men kan doen om af te vallen...

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 11:19

Meestal als je op zo'n manier gaat afvallen, zal het best lukken.
Maar als je daarna ermee klaar bent en weer normaal moet gaan eten,
dan komt het gewicht wat je bent verloren er vaak weer dubbel en dwars bij.
Het is niet een gezonde manier om af te vallen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 11:51

Benfan schreef:
Kan prima! zeker voor iemand die nog niet weet of rondjes rond het huis rennen wat voor hem of haar is word het aangeraden eerst met goedkopere schoenen te beginnen. Wel waarschuwen ze dat je renschoenen moet nemen, dus een mooie dikke zool voor goeie schok absorptie om je gewrichten te besparen (daarmee ren je in het begin niet teveel in je knieen te laten wennen aan jou nieuwe hobby) als je serieuzer aan het werk wilt dan pas ga je kijken naar goeie schoenen

Ik weet niet waar je deze info vandaan haalt maar dit is echt je reinste kolder. Maar is niet van toepassing op TS.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:59

het ging mij erom dat je beter je geld kunt gooien in iets wat beter werkt. Meerdere websites over hoe te beginnen met hardlopen en via mijn sportschool werd dat aangeraden omdat goeie schoenen best wat kosten, je bent dan voor het begin beter af op wat goedkopere schoenen omdat het zonde is duurdere te kopen die je misschien nooit weer gebruikt.. Toch knap dat jij nadehand van 'maar 20 euro' en "lidl" en zonder enige verdere informatie kunt zien wat het kwaliteit is van het schoensel.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:15

Niet doen, minder snoepen meer sporten en gewoon lekker gezond eten!
Die drankjes maken dat je snel afvalt, maar wanneer je stopt komt het er 10 keer zo snel weer aan!

Als je gaat hardlopen koop alsjeblieft goede schoenen, ik heb namelijk op schoenen van 20euro gelopen en heb zo mijn hele knieen, rug en enkels naar de kl*te geholpen! Heb 9 maanden fysio therapie gehad en ben nu weer aan het opbouwen onder begeleiding. Dus ga niet op het advies van goedkope schoenen in a.j.b. goedkoop is in dit geval duurkoop.

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 15:31

die 30 dagen garantie geld waarschijnlijk alleen als je de verpakking ongeopend retour stuurt. Dus niet als je al een fles op hebt.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 17:15

DeHP schreef:
die 30 dagen garantie geld waarschijnlijk alleen als je de verpakking ongeopend retour stuurt. Dus niet als je al een fles op hebt.

op tv zeiden ze volgens mij ook als het gebruikt was dat je het terug mog sturen.