Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Brainless schreef:Dobel schreef:maar vind je de overstap terug dan weer neit heel eng? en hoeveel keer ben jij geweest?
Ik ben nu 39 en ben ong. 5 jaar terug terecht gekomen bij een angsttandarts.
Daar ben ik nog steeds bij. Mijn angst is zo goed als weg, maar ze doen ook "gewone" mensen.

Ze maakt je alleen maar banger, maar dan wel boos worden als je bang reageert? Als ik het goed begrijp ben je 20, hoogste tijd om éigen keuzes te gaan maken, dus als jij alleen wil of naar een andere tandarts wil dan moet je dat bespreekbaar maken, maar wel standvastig zijn, je bent echt oud en wijs genoeg nu om dit soort dingen zelf te bepalen!!
Gelukkig bleek er toen een nieuwe tandarts in de praktijk, een vrouw en ze is angsttandarts maar werkt maar een paar dagen in het ziekenhuis en de andere dagen gewoon in de tandartspraktijk dus kan gewoon bij haar blijven. Zij is echt heel rustig en begripvol en probeert overal rekening mee te houden. Helaas heb ik nu nog verstandskiezen onder die plat liggen en eruit moeten maar dat kan en wil zij niet zelf doen, maar ik vertrouw háár en niet een of andere onbekende kaakchirurg, dus die blijven nog even lekker zitten
Ja, ik ben erg.
naar een nieuwe praktijk gegaan voor een second opinion.