Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

-, geloof in jezelf.
(Is niet verkeerd bedoeld voor wie anti-depressivia slikt!) Je kent jezelf het beste. JIJ weet dat die verhalen verzonnen zijn. Dat maakt het niet perse leuker, maar JIJ moet voor JEZELF weten 'dat is niet waar!'. En hopelijk voel je je na een tijdje dan iets zekerder. Als het weer eens wat minder gaat, denk dan aan de goede dingen die je al bereikt hebt, gedaan hebt. Veel succes!
Ik weet niet precies wat er onder ligt in je gedachten, maar vooral angst niet goed genoeg zijn en teleurgesteld zijn in jezelf?
Zoeken waar het vandaan komt en daarna dus ook gericht verder helpen.
Veulen84 schreef:Bedankt voor de woorden. Maar het is echt lastig. Ik doe van die domme dingen omdat ik twijfel. Dan sta ik te longeren en dan gaat het de hele tijd fijn, ik zie dat er mensen kijken en ik stap in de lijn. Waarna ik natuurlijk een opmerking kan verwachten.
Ik ga ergens lesgeven, nooit een probleem. Maar dan is het voor een vaste baan en kijken er 4 man voor beoordeling... Prompt kan ik het niet en dan weet ik al dat het niet lukt en ben ik zo nerveus... Ben ik alleen met 2 of 3 lesklanten, geen probleem. Zeker niet als het kinderen zijn.
Zelfde als een afspraak afzeggen of nee zeggen tegen iemand. Nooit moeite mee gehad, nu denk ik alleen maar. Geen nee zeggen want dan zijn mensen teleurgesteld of stel dat nee een foute keuze is.
Veulen84 schreef:Bedankt voor de woorden. Maar het is echt lastig. Ik doe van die domme dingen omdat ik twijfel. Dan sta ik te longeren en dan gaat het de hele tijd fijn, ik zie dat er mensen kijken en ik stap in de lijn. Waarna ik natuurlijk een opmerking kan verwachten.
Ik ga ergens lesgeven, nooit een probleem. Maar dan is het voor een vaste baan en kijken er 4 man voor beoordeling... Prompt kan ik het niet en dan weet ik al dat het niet lukt en ben ik zo nerveus... Ben ik alleen met 2 of 3 lesklanten, geen probleem. Zeker niet als het kinderen zijn.
Zelfde als een afspraak afzeggen of nee zeggen tegen iemand. Nooit moeite mee gehad, nu denk ik alleen maar. Geen nee zeggen want dan zijn mensen teleurgesteld of stel dat nee een foute keuze is.
Veulen84 schreef:Kan goed uitleggen, ben erg loyaal en ben hulpvaardig.