Ik zit al een paar jaar met een probleem, ik kom namelijk niet aan. Ik heb daarom al een aantal jaar ondergewicht. Op dit moment ben ik 1.77 en ik weeg 48 kg. Aan mijn eetpatroon heb ik een paar dingen veranderd, zo ben ik i.p.v halfvolle melk volle melk gaan drinken. En 1 boterham extra per dag. Ik eet ook ontzettend veel (ja het is niet goed) snoep en koek. Zo heb ik binnen 3 dagen 8 stukjes gebak op.
Dit was omdat we dat op dat moment in huis hadden, want dit is niet iets wat ik wekelijks doe. Verder eet ik echt alles, behalve kaas. Dat is het enige wat ik echt smerig vind. Ik wil ontzettend graag dat mijn benen wat voller worden. Ik heb wel een platte buik, en daar ben ik ook wel tevreden over. Maar mijn sleutelbeen steekt uit en dat zou ik wel wat willen bedekken met 'vet'.
Ik ontbijt iedere ochtend, 2 boterhammen. 's Middags eet ik ook 2 boterhammen en soms 3. 's Avonds heb ik ook gewoon een vol bord avondeten en tussendoor eet ik wel eens een donut of een stroopwafel o.i.d. Nu weet ik dat ik nog groei en dat 'het later allemaal wel komt'. Toch ben ik nu niet tevreden over mezelf en wil ik echt aankomen.
Heeft iemand tips wat écht werkt om aan te komen? Advies is altijd welkom.

Is ook een goede dikmaker.
)