En niet een beetje, nee gewoon bijna 100%
Net als bijna alle mensen in nederland ben ik aan het werk.
Na een werkdag weten wij zoveel te verzinnen om te doen maar bij mij komt er niks van.
Ik wil alleen nog maar in bed liggen en tv kijken, kom op ik ben 21
Alles wat ik moet doen is zo een opgave dat ik er de kracht voor moet verzamelen.
Maar ik weet ook waardoor het komt en eigenlijk is het te gek voor woorden dat ik het zover heb laten komen.
Ik eet al zeker 10 jaar geen vis,fruit en groente meer.
Gewoon omdat ik het niet lekker vind en dat begint nu echt zijn tol te eisen.
Ik ben alleen maar moe en heb nergens zin in.
Zelfs mijn paardjes waar ik graag naar toe ging doen mij ''niks'' meer.
De twijfel is er zelfs geweest om ze weg te doen omdat ik dacht dat ik geen zin meer in de paarden had.
Maar na goed nagedacht te hebben is dit helemaal niet het probleem.
Als mijn paardje blij naar mij toe komt lopen omdat ik er ben word ik warm van binnen.
Ik heb het ook verweten aan het feit dat mijn paard al 7 maanden een blessure heeft en ik er dus helemaal niks mee kan doen.
Laatst het tuig op gegooit (lees wel, mijn paard staat niet voor de wagen of in tuig normaal gesproken) gewoon om te kijken van wat doet het met mij.
Het voelde geweldig en ook mijn paardje vond het geweldig.
5 jaar lang ben ik dag in dag uit met veel plezier naar haar toe gegaan.
Maar er moest toch gezocht worden naar het feit waarom ik zo moe ben en mij zo lam geslagen voel.
Gister een afspraak gemaakt bij de HA voor een pijnlijk gevoel in mijn keel.
Dit word uiteraard afgewimpeld en maar eens laten weten hoe ik mij voel.
Het zou niet geheel onverstandig zijn om bloed te laten prikken dus dat ga ik maandag ook doen.
Na het bezoek bij de HA kwam ik er achter allemaal blaasjes op mijn tong te hebben.
Ook dit duid op een vitamine te kort wat niet zo raar is na al die jaren.
Vanacht een internet test gedaan op vitamine te kort om een beetje een beeld te krijgen van wat mijn tekorten zouden zijn.
Ik ben mij rot geschrokken van de uitslag.

Deze te korten zijn dus dagelijks.
Om de bloedtest zo veel mogelijk op de huidige waarde te laten prikken heb ik besloten om vanaf maandag mijn leven radicaal om te gooien.
Eigenlijk schrijf ik dit verhaal meer om het te delen en mensen die leven zoals mij (hopelijk zijn het er niet veel ) in te laten zien dat het op de lange termijn echt problemen gaat opleveren.

) en vis is ook absoluut van belang! Je moet het leren eten
Ik neem elke dag/om de dag wel zalm of iets in die richting
zo deed ik het toen ik bezig met dieeten was

) opgelost kunnen worden dmv een supplement van de fabrikant van die test