Het doet nu zoooooooo zeer! En ik heb honger, en stink en zie er niet uit en vind het helemaal niet leuk meer!Dus even een beetje zielig en wat troost nodig.
Niet klagen maar Vragen en bidden om kracht...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het doet nu zoooooooo zeer! En ik heb honger, en stink en zie er niet uit en vind het helemaal niet leuk meer!
Helemaal niets mis mee om af en toe lekker zielig te zijn 
wat is nu een week op je verdere leven??? CinTwiZo schreef:ohh... ik voel het nu weer!!! Heb op mijn 18e mijn keelamandelen laten verwijderen. Wat was dat een hel de eerste week. Nou, die ijsjes hoefde ik niet hoor! Ik wilde echt niet slikken. Zat op een gegeven moment gewoon met een bakje om mijn speeksel maar niet door te hoeven slikken. AUW!!!!
Maar alles komt goed....wat is nu een week op je verdere leven???
Heb alleen geslikt als ik moest drinken
.
Af en toe een beetje zielig zijn en klagen mag best, hoor! Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb ook op latere leeftijd mijn amandelen laten knippen. Iedereen zei dat het niks voorsteld, maar ik heb me ook vreselijk gevoeld. Ik wilde ook geen ijs en niet slikken, je mag niet naar buiten, niet douchen en haren wassen...bahbah.....Maar even doorzetten meid, het gaat echt goedkomen!