Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
izzy1985 schreef:Veel water en vit. C bruistabletten. Zo ben ik er de vorige keer vanaf gekomen. Als je er echt koorts bij hebt is misschien antibiotica nodig? Ik heb zelf een hekel om naar de dokter toe te gaan dus heb ik het op kunnen lossen met boven staande.
Succes!

rindin schreef:Eerst een AB-kuur en daarna direct door naar de drogist voor cranberrypillen. Ik heb deze kwaal regelmatig gehad, maar cranberrypillen zijn me heilig. Zodra ik maar voel dat het er weer aan zit te komen neem ik 2 à 3 van die pillen en binnen een uur zijn de symptomen weer weg. Absolute aanrader, want om nou iedere keer een AB-kuur te nemen.
Ik heb de pillen van X-tra Forte

Wij zetten overigens de urine bij mensen die vaak een blaasontsteking hebben of bij een twijfelachtige uitslag wel standaard op kweek, en ik neem aan dat dat bij andere artsen ook wel gebeurt. Artsen komen terug op zomaar een kuur voorschrijven, eerst maar eens kijken wat er echt in zit en op basis daarvan een kuur voorschrijven. Alleen als het echt helemaal duidelijk is dan schrijven wij direct een kuur voor 
Naar de dokter voor een kuurtje dus.