Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dennisje schreef:ik ken dit idd ook en heb leuke vrienden hier en een geweldige vriend leuk paard leuke verzorgster maar toch steekt er iets. vandaag nog bij de huisarts geweest en het erover gehad en ga weer terug want mischien helpt anti depresiva wel.
rocymax schreef:Justdiesel, ik ga een kijkje nemen in je topic, lief van je dat ik me er bij mag voegen als ik wil.
Ik ga de drempel nemen en de eerst volgende keer dat ik naar de HA moet over een psycholoog hebben. Ik wil hier gewoon vanaf.
Én ik wil die AD naar beneden krijgen, rustig aan idd.
MickeyenVici, zeg eens eerlijk, had je dit achter mij gezocht?
Idd mijn pokerface nekt me, ik zie er ook nogal sterk uit en heb een sterk verantwoordelijkheids gevoel , dus mensen vragen me ook nogal eens om raad of stroten hun hart bij me uit, en dan heb ik wel eens de neiging om te denken ik wou dat ik ook zo'n iemand had.
Moonchloe, ik vind AD troep, de dokter heeft het me voorgeschreven omdat ze dacht dat het iets tijdelijks was, en zei me dat het wel een jaar kon duren voordat het echt werkt. Ik wil er dolgraag van af.
ik wist niet dat er zoveel meer mensen waren die deze gevoelens herkennen. Ik schrik er eigenlijk ook wel een beetje van.