Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je loopt maar door en door, vergaat op een gegeven moment echt van de pijn en besluit maar eens naar de arts te gaan en met 3 minuten sta je buiten zonder een gerustgesteld gevoel.
Dankzij mijn huisarts....
Ik snap je frustratie HEEL goed
Je hebt namelijk een verbinding tussen je keel en je middenoor, de buis van Eustachius genoemd. Als je via je gehoorgang naar binnen kijkt (dus waar je ook de wattenstaafjes in steekt) zie je enkel het buitenoor tot aan het trommelvlies. Een ontsteking zit vaak in het middenoor en daar kan je via je buitenoor niet komen en dus moet je via de buis van Eustachius. Hoop dat ik zo een beetje heb kunnen verduidelijken waarom je neusspray als advies kreeg.

phormicola schreef:Ik vind huisartsen maar niks. Ongeinteresseerd en je moet zo'n beetje op sterven liggen voordat je iets mag.
hier net zo.phormicola schreef:Ik vind huisartsen maar niks. Ongeinteresseerd en je moet zo'n beetje op sterven liggen voordat je iets mag.
.
.
). Dus het is echt niet zo raar hoor dat hij nu naar de neusspray grijpt. Je oren zelf zien er immers gezond uit
. Zou me niet zo druk maken en gewoon je kuurtje afmaken, als het in 3 dagen niet beter word gewoon de dokter opnieuw bellen
. Zoiets gaat vaak niet in een dag over.

marielle231 schreef:wizewo schreef:7 jaar geleden naar de huisarts?
Waarom naar de HA als je geen pijn hebt of ziek bent.
Ik kom er ook vrijwel nooit alleen als er echt iets aan de hand is en dat gebeurd zelden.
wizewo schreef:Ik kan een hele hoop redenen bedenken, (moet zeggen dat paardenvolk toch wel een lastig slag patienten is hoor), maar belangrijkste vind ik toch wel bijv een uitstrijkje, pilvoorschrift.
Heb een recept, haal ik op bij de apotheek en krijg vanuit daar weer een nieuw recept mee!
Zoiezo voorschrift van dokter nodig.