Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Dan kan je iig eerst je tijd in gaan delen.
jackiejtjj schreef:nee ik wil onze relatie niet op het spel zetten.. We houden heel veel van elkaar en me vriend heb zelf jaren lang shetlanders gehad.. hij had er toen 4 en zijn allemaal al ingeslapen of overleden.. Ik heb alijd bijrijpaarden gehad en verzorgpaarden. maar op een gegeven moment wil ik dat ook niet meer.. Ik ben toe aan me eigen paardje zelf lekker opvoeden en bezig zijn.. En nee het is ook niet goed dat me hele geluk ervan afhangt en dat hangt ook niet allemaal daarvan af maar ik heb iets voor mezelf nodig me leven in zo erg verandert in een korte tijd ging altijd op vakantie woonde in de stad enz enz.. en dat is nu allemaal niet meer en met paarden daarmee voel ik me weer thuis..
nee dat we samen op zoek waren dat was eerst hij vond het allemaal goed enz. enz,,maar op de een of andere dag niet meer.. en ja met me huidigevriend heb ik me zoontje...
Glitfaxi schreef:Mirka dat is wel erg makkelijk gezegd, maar bedenk zelf eens hoe moeilijk het is om een dier te kopen die er de rest van je leven (oke niet zo lang maar iig lang is de bedoeling lijkt me) er is en dat je weet dat je partner er het nooit mee eens zal zijn, dat die je dus nooit zou steunen. Dat lijkt mij geen goede basis...
jackiejtjj schreef:ja ik ben al 1000 x het gesprek aangegaan hij vind de kosten onodig hij vind ook dat ik beter het geld kan gaan sparen voor andere dingen ipv uitgeven aan een paard.. maar eerst wilde hij het ook en hij wil maar niet vertellen waarom ik het niet mag terwijl ik al 1000 x in huilen ben uitgebarsten en heb gesmeekt maar hij blijf bij ze standpunt ook zei hij altijd ja als ik iets wou en dit is zijn manier van een x nee om te laten zien dat hij ook een x bij ze standpunt kan blijven