Na verschillende goede verhalen te hebben gehoord, zelf ook maar de Yes To Carrots shampoo gekocht.
Las zelfs verschillende berichten dat hun haar er na enige tijd een stuk minder vettig van zou worden...
Ik gebruik hem nu iedere dag, een week lang, maar mijn haar wordt er alleen maar vetter van?
Dezelfde dag na het douchen vind ik het er al vet uitzien... Terwijl ik het volgens de gebruiksaanwijzing wel iedere dag kan gebruiken.
Doe ik iets verkeerd, of zijn er meer mensen die mijn ervaringen delen?
(Conditioner gebruik ik hetzelfde als anders, alleen een beetje aan de onderkant van mij haar/in mijn staart, niet op mijn hoofd..)
Brand los!
Het duurt een tijdje voordat je haar omschakeld. Geen zorgen, komt goed
Alle shampoo is met siliconen en deze shampoo is juist zonder al die troep. Duurt even voordat je haar er aan gewend is en je al die siliconenresten kwijt bent. Gebruik zelf de organische aloe vera shampoo van de tuinen waar ik zelf wat druppels etherische olie aan toevoeg (bay st. thomas, rozemarijn en ylang-ylang...zijn verzorgend, tegen vet haar en ruiken heerlijk) 
maar het is bedoeld voor volume. Op de fles staat; Tempting Tomato daily volumizing shampoo. Misschien heeft het ook wel iets met vettigheid te maken maar daar heb ik niets van gemerkt. Om de dag wassen lukt makkelijk maar daarna wordt het bovenop wel wat vettig.