Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kleine ruimtes, drukke plaatsen, benauwdheid.. in zulke gevallen krijg ik het sneller dan als ik bijvoorbeeld ergens ben waar het heel rustig is en dat ik kan 'vluchten' voor mijn paniekaanval. Ik ben al naar de fysiotherapeut geweest, geen succes. Daarna doorgestuurd naar een haptonoom, maar dat is niks voor mij.
En zo loop ik al ongeveer 2 jaar rond.
)
Maar ben niet van plan als ik bijvoorbeeld in de klas zit, opeens op de grond te gaan liggen. Daarbij als ik op mijn ademhaling ga letten, dan gaat het al helemaal mis. RoosxBill schreef:Bedankt voor de reacties.
Ik raakte vandaag weer in paniek over een bultje in m'n oorlel...
Waarschijnlijk ontstoken mee-eter want er zit een zwart puntje op maar ik ga maandag even naar de dokter voor de zekerheid.
Gelukkig wist mijn moeder me nog een beetje rustig te krijgen.
Altijd als ik iets voel of heb wil ik het gelijk opzoeken op internet, wat ik eigenlijk niet moet doen want meestal komen de ergste dingen eruit die het niet eens zijn.
En zo gaat het bij mij de hele tijd maar door, als ik iets voel of heb raak ik in paniek.
Ben benieuwd wat de longarts dinsdag gaat zeggen. Ik denk toch wel dat ze me doorstuurt naar de fysio ofzo.
Ik snap er niks van, want ik was nooit zo paniekerig. Ik kan me nog wel herinneren dat ik een paar maanden geleden gestoken was door een mug in m'n duim en dat gif trok de volgende dag via mn pols door mijn arm, ook helemaal in paniek. Maar het was niets ernstigs, gewoon een alergische reactie.
Sindsdien heb ik het eigenlijk...
appiesjappie schreef:ik heb precies hetzelfde! Als ik iets voel ga ik googlen en ja hoor raak ik in paniek. Terwijl er niets is. Maar toch. Dat kan je ook wel lezen in mijn andere topic. Vandaag hebik last vna mn nek en hoofd en denk ik ga googlen maar ik heb beloofd aan de andere bokkers dat ik dat niet meer zou doen haha. Het gingeen poosje goed maar toch voel ik me vandaag niet goed. en ben ik weer bang dat ik iets heb, Nu ben ik weer duizelig en heb ik tintels in de linkerkant van mn lichaam. oooooh en iedereen kan 10 keer zeggen dat het bij hyperen hoort maar je geloofd niemand

.
wat tot nog méér paniek bij mij lijde.. ik ben naar buiten gerend.. en ben naar de buren gerend.

want mijn hyperventilatie/paniek aanval werd alleen maar erger en erger..

ik hoop dat er mensen zijn die de moeite willen nemen om te lezen en er wat op te zeggen, maar dit van me af schrijven deed me al erg goed
!