InekeH87 schreef:Ja mijn kaak dat heb ik ook. Is af en toe heel vervelend, want terug laten schieten kan echt zo veel pijn doen. Het ergst bij mij zijn mijn heupen, die gaan een paar keer per dag uit de kom.
ik had dus een keer met een springles dat bij een valpartij mijn kaak uit de kom schoot en toen hoorde je door de hele bak heen KNAK...waarop iedereen mij verbaasd aankeek van: je staat, maar toch is er iets niet goed aan het geluid te horen... waarop ik reageerde (voor zover dat verstaanbaar kon) met: ooh wacht even...KNAK (zette kaak weer in de kom)...en stap vervolgens weer op en rij verder...
mijn hypermobiele rug is tijdens mijn autoongeluk in 2008 mijn redding geweest...bestuurdersstoel brak tijdens het ongeluk achterover door midden (precies in het midden van de rug) en doordat mijn rug die extreme beweging naar achteren ook kon maken bleef het alleen bij wat spierpijn in mijn rug...(had wel een whiplash en dus wel veel last van mijn nek).
fysio heeft ook de foto's van het wrak gezien en die zei ook: het is dat je hier zit, maar anders had ik gevraagd: leeft de bestuurder nog of ligt ie op de ic van het ziekenhuis? want aan de foto's te zien moet ie minstens zn rug hebben gebroken en dus verlamd moeten zijn...