secricible schreef:Ik meld me aan! Ben gisteren begonnen met hardlopen, heb een half uur gerend. Valt nog niet mee, heb astma dus na een half uur moest ik helaas stoppen. Vanavind hoop ik eerst te gaan paardrijden en daarna weer hardlopen, maar even afwachten of het niet te heet is voor paardje, die kan niet tegen hitte.
Verder loop ik dagelijks minimaal een uur met de hond en moet ik vandaag ook het huis nog poetsen dus dat is ook beweging!
Ik zou echt even jezelf wat inlezen over het hoe en wat met hardlopen. Twee dagen een half uur achter elkaar terwijl je net begonnen bent, dan vraag je namelijk echt om blessures. Ik zeg 't misschien wat hard, maar 't is wel de waarheid.
Een beginnersschema en goede schoenen (van Runnersworld of Run2day, niet Perry Sport ofzo) zijn echt ontzettend belangrijk. Daarnaast moet je nooit 2 dagen achter elkaar lopen, altijd een dag rust tussendoor.
Het huis schoonmaken is inderdaad flink bewegen! Twee vliegen in 1 klap zoiets, en je hebt bewogen en alles is weer netjes.