Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jackiejtjj schreef:ja voel me ook slap en uit het veld geslagen elke dag hoofdpijn vet veel aangekomen ga het wegeten..
ik had ook vitamine b12 tekort en toen prikken gehad toen voelde ik me echt weer een beetje goed maar na 2 maanden zijn ze ermee gestopt en verder niet meer naar om gekeken en voel me steeds weer inzakken maar er word ook gedaan dat ik me aanstel want ze zien niks..
jackiejtjj schreef:ja zat echt te twijfelen om dit te plaatsen maar ja miss komt er iets boven water waar ik me eigen op kan laten nakijken het begint nu frusterent te worden vooral het bloeden voelde me vroeger al vies toen het een week was maar nu al 15 maanden elke dag breekt me egt op
jackiejtjj schreef:en b12 ik heb 3 x elke week een prik gehad daarna hebben ze niet meer erop geprikt terwijl die schikbarend laag was
djuulsie schreef:Na 3 jaar werd het serieus? toen was je dus 13... Hoe oud is je vriend eigenlijk?

jackiejtjj schreef:hallo bokkers
ik zou graag met mensen willen praten die een beetje in hetzelfde schuitje zitten als ik..
mijn verhaal
ik ben 19 jaar trotse mama van me zoontje van 15 maanden nu
ik was 17 toen ik zwanger raakte 18 toen ik beviel me vriend en ik hebben nu al 9 jaar verkering en sinds 3 jaar is het echt serieus geworden..
ik woonde lekker bij papa en mama en was echt een familykindje alles draaide om hun maar me vriend wou niet naar de stad verhuizen dus ben ik naar de camping van hun ouders gegaan me papalief mooi chaletje voor ons gekocht en nu wonen we er alweer anderhalf jaar in ... we hebben een hele lieve mooie hond ( nu pubertijd) dus minder lief hahah... je zou zeggen alles lekker huisje boompje beestje..
alleen de narigheid begon na me bevalling nu 15 maanden geleden nog ongesteld iedere dag of het is 3 dagen weg en ja hoor daar begint het weer iedere x weer de teleurstelling heb nu ook de ene abces in me lies na de andere om gek van te worden en de pijn die je dan heb echt een hel!! en steeds moe enz..enz..
na de dokter en ziekenhuisbezoekjes ben ik het helemaal beu ze kijken met echos en eendenbek ze kunnen niks zien dus zeggen ze maar weer er is niks aan de hand je mag naar huis en het is normaal komt vaak voor bij jonge vrouwen dat ze zolang blijven bloeden we zien je over 3 maanden terug en dat steeds hetzelfde
dus nu vraag ik me af is het echt zo normaal zijn er meer mensen die dit hebben gehad? graag hoor ik het ik vind het ook leuk om gewoon met mensen van mij leeftijd te praten die ook kinderen hebben