Mijn situatie...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EarthFocus

Mijn situatie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 18:18

Aangezien half bokt mijn situatie kent en derest van bokt daar nieuwsgierig naar is, ik zet het in heel weinig woorden neer en PB kan je altijd sturen.
Voor de rest wil ik niet dat mensen die mijn verhaal kennen dit doorvertellen aan andere bokkers!
Dit vind ik namelijk erg privacyschendend.

Ik zit niet zo lekker in mijn vel en heb daarvoor meerdere malen in een kliniek gezeten,
Ben nu thuis en kan lekker heel de dag bij de paarden zijn, wat echt een wondermiddel is.
Verder ga ik er niet op in, omdat ik niemand ermee wil betrekken en al zeker niet voor de aandacht, wat sommigen van jullie ook denken.

Dus maak jullie niet druk om mij, ik red me wel.

Als je nog een klein stukje verdere uitleg wilt kan dat via PB, maar ik ga niet mijn hele situatie meer open en bloot leggen, anders ziet iedereen mij straks als 'de bokker met problemen'.

Liefs Gaby

TLNLSDB

Re: Mijn situatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:21

Is dit dan geen slapende honden wakker maken?

(excuus als ik het fout zie hoor)

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:22

En dit plaats je, omdat?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:22

Ja, dat is ook wel mijn idee..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:23

Ik weet van je situatie en ik snap wel dat je dit topic plaatst. :j Maar verwacht maar dat mensen dit ook zien als aandacht trekken. Ik weet dat dat niet zo is, maar niet iedereen snapt dat :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:25

Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat.
Maar heel veel sterkte gewenst :)
Ik denk alleen niet dat het handig is om dit topic te plaatsen. Je kunt mensen beter een pb sturen.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 25-06-11 18:25, in het totaal 2 keer bewerkt

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:25

niet iedereen weet van je situatie waardoor je nu meer mensen nieuwsgierig maakt, waardoor er dus meer mensen vanaf gaan weten. Je had beter de mensen die het weten een PB kunnen sturen ofzo

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:26

Tesz_2208 schreef:
Is dit dan geen slapende honden wakker maken?

(excuus als ik het fout zie hoor)

Dat idee heb ik ook een beetje,
kunnen de mensen die graag willen weten hoe het met je gaat niet gewoon een pbtje sturen?

Dan heb je ook geen risico dat je teveel aandacht trekt als je dat niet wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:27

ik snap het heel goed.
TS had een topic van haar en dr paarden, niks bijzonders behalve dat ze er met een gebroken pols op zat en rug had gekneusd. Toen heeft 1 of andere bemoeial TS haar persoonlijke omstandigheden rond ge-pbd naar bokkers die reageerden in het topic. en toen ging iedereen lekker speculeren!
en nu legt TS uit hoe het zit.
dat was het.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-06-11 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 18:27

Weet je wat... Jullie mogen dit als aandacht trekken zien of als slapende honden wakker maken, ik weet gewoon niet meer wat ik op bokt kan plaatsen, want ik krijg overal reactie's en kritiek op...
Daar zal ik het zelf wel naar gemaakt hebben, dat is niet mijn bedoeling geweest, en dit berichtje heb ik geplaatst zodat iedereen er iets van weet en er verder niet meer op in gaan.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:28

:(:)
(als je de behoefte daartoe hebt, mag je me nog steeds altijd pb'en/sms'en hé!)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:29

ik snap dat je graag wil praten, en dat eig niet op internet wilt, maar het toch kwijt wilt. Maar zo kom je niet verder. Denk ook niet dat je blijer word door te pben met vreemde mensen, want die kennen jou niet. Kun je niet even een vriendin bellen?:)

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:29

Ik hoop niet dat dit naar aanleiding is van een pb die ik je stuurde?
Want ik weet namelijk helemaal niks van je situatie, wat er aan de hand is en heb daar ook niks van gehoord van anderen. Ik wilde je met die pb alleen behoeden voor vervelende reacties in je andere topic.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:30

Ik persoonlijk zie het niet als aandachtrekken hoor ;)
Maar je geeft zelf aan dat je niet teveel aandacht op je wil en in dat licht is een topic openen misschien niet zo'n goed idee :) Dan kun je de mensen die willen weten hoe het met je gaat misschien beter een pb sturen, zodat de rest van bokt er buiten blijft :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:30

gabjj8 schreef:
Weet je wat... Jullie mogen dit als aandacht trekken zien of als slapende honden wakker maken, ik weet gewoon niet meer wat ik op bokt kan plaatsen, want ik krijg overal reactie's en kritiek op...
Daar zal ik het zelf wel naar gemaakt hebben, dat is niet mijn bedoeling geweest, en dit berichtje heb ik geplaatst zodat iedereen er iets van weet en er verder niet meer op in gaan.

Vind dat je gelijk hebt. Eerst gaat iedereen speculeren over hoe en wat, dan geef je duidelijkheid en dan is het weer niet goed!
bedenk maar dat dit "maar bokt is"....

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:31

Uhm het is een forum op internet....wat geeft t....

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 18:31

VivaLaVida schreef:
gabjj8 schreef:

Vind dat je gelijk hebt. Eerst gaat iedereen speculeren over hoe en wat, dan geef je duidelijkheid en dan is het weer niet goed!
bedenk maar dat dit "maar bokt is"....

je hebt gelijk....
Ik weet het allemaal niet meer.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:33

Ik denk dat je dan beter desbetreffende personen had kunnen PB-en. Of aan een mod kunnen vragen of ze dit in je laatste topic wilde plaatsen. Nu maak je inderdaad mensen die nergens van af wisten nieuwschierig wat me niet de bedoeling lijkt.

Maargoed, dat is nu gezegd.
Sterkte ermee! :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:34

Ah, ik heb even wat verder gelezen en nu snap ik hem.
TS, sterkte en hopelijk vind je goede hulp en verbetert je situatie snel! :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:36

Edit: Oké..
Laatst bijgewerkt door Elin_ op 25-06-11 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 18:37

Dankjewel, ik heb voor de rest ook echt geen reactie's nodig met Sterkte en beterschap enzo, of dat ik mensen mag Pben als er wat is...
Dit is gewoon een topic voor duidelijkheid en nogmaals niet voor de aandacht.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:38

ik heb echt geen idee wie je bent en waar je het over hebt...sorry :o
het beste verder....klinkt niet goed :(:)

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 21:10

Maakt ook niet uit dat je me niet kent, maar vele van bokt kennen mijn situatie (jammer genoeg) wel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:14

bromfiets schreef:
Ik weet van je situatie en ik snap wel dat je dit topic plaatst. :j Maar verwacht maar dat mensen dit ook zien als aandacht trekken. Ik weet dat dat niet zo is, maar niet iedereen snapt dat :(:)
Mee eens.. :j
Ik vind het heel begrijpelijk dat je dit topic opent en ik snap ook wat je zegt, maar mensen die jou niet (vaak) eerder op Bokt hebben gezien, vragen zich nu wel dingen af, terwijl jij ervoor hebt gekozen maar een heel klein beetje te vertellen.

Wat VivaLaVida zegt klopt helemaal..
Er werden n.a.v dat vorige topic PB's rond gestuurd door ene Nykita, maar geen idee wat haar boktnaam is.

Gaby, aangezien je geen reacties meer wilt, kun je het topic misschien laten sluiten en hem dan groot in je onderschrift zetten, zodat mensen die jou niet kennen misschien beter snappen waarom je soms wat heftiger reageert. :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:15

Hey,

Ik had al met je gepb't nav je topic.

Doe je wel rustig aan bij de paarden, laat alsjeblieft je rug en pols goed genezen meissie...
Het leven is zoveel waard......

Je weet dat je mag pb-en he!

Puchje was degene die de pb's rondstuurde o.a!
Ik kreeg namelijk n.a.v het andere topic een pb met allemaal prive-informatie en heb dit doorgespeeld naar de TS-er.