Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Cher schreef:Heb begin dit jaar mijn bekkenring gebroken.. Heb er nog steeds af en toe last van voornamelijk als ik lang paardgereden heb of een stuk gefietst heb. Nu is het bij mij nog niet zo heel lang geleden dus hoop dat het nog bij trekt.
Suzanne F. schreef:Heeft met de zenuwen of bloedbanen te maken. Die schijnen nooit meer zo te lopen als voorheen en dan is de bloeddoorstroming minder en dus kan het ook sneller bevriezen of tintelen.
Cayenne schreef:Ooit een twijgbreuk gehad in m'n linkerpols en heel soms nog last van. Dan moet ik ook niet te hard ergens op drukken want dat doet zeer.
Een aantal jaar geleden is er voor de zekerheid nog een foto van gemaakt, maar niets te zien.
Ook heb ik weleens mijn enkelband gescheurd. Daar heb ik jaren later soms ook nog last van.
Wat is een twijgbreuk? daNiielle_ schreef:2 jaar terug heb ik mijn enkel gebroken, zitten nu nog steeds pinnen in.
Heb er echt vreselijk veel last van, het is niet goed terug gegroeit.
Met rijden speciale beugels, ik doe dagelijks oefeningen, smeer zalfjes voor soepelere gewrichten....Het blijft pijn doen.
Die er niet hoort te zitten..
mirka1994 schreef:Dat is wel erg vervelend als het niet goed terug is gegroeit zeg.. Mogen de pinnen er met de tijd wel uit of blijven die alles op 'hun'' plek houden?