Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. Maar misschien schamen sommige zich wel? Jammer dat ik hier via bokt ook niet wijzer zal uit komen! 

Nell_ schreef:Ik heb er niet zoveel last van. Maar ik gebruik wel theme. Is duur spul (15 euro) maar werkt 5 dagen!
Die dood de bacterieën en daardoor ruik je iig niks meer. Ik heb dan eigenlijk ook geen zweet meer.
Ik ben het gaan gebruiken om idd zweetplekken en nare geurtjes tegen te gaan.
! Of dat ik dan meer ga zweten op men rug.. mltex schreef:Ik heb er geen last van maar gebruik wel odorex, simpel (nadeel scheren, dan prikt het) en goede antitransparant en geen deoparfum.
Maar zoals jij het beschrijft is het dus niet 'normaal' zweten maar overmatig.
hier wat aan? http://lmgtfy.com/?q=overmatig+zweten
... Maar je kan overal opzoeken, weet jij te bepalen wat de grens is tussen overmatig en normaal? Ik anders niet...
Mikk_ schreef:Ik heb er ook lang last van gehad, totdat ik over Odorex las, Het helpt perfect!
Is gewoonbij de kruidvat/etos tekoop voor 4 euro. Het is een deppertje, die je dan 1x in de 2/3 dagen opbrengt, even laten intrekken en gaan slapen. En je hebt er 3 dagen geen last meer van.
Topspul!
Heel fijn en makkelijk in gebruik! mltex schreef:Ik denk dat je zelf wel weet of het echt overmatig is want dan werken al die middeltjes niet en hoef je niet te proberen want dat is een verspilling van geld. Vandaar de link.
Maar goed, schaf maar aan, tis niet mijn geld
, amaai. Heb ik je iets misdaan ofzo?
Annetje schreef:Mikk_ schreef:Ik heb er ook lang last van gehad, totdat ik over Odorex las, Het helpt perfect!
Is gewoonbij de kruidvat/etos tekoop voor 4 euro. Het is een deppertje, die je dan 1x in de 2/3 dagen opbrengt, even laten intrekken en gaan slapen. En je hebt er 3 dagen geen last meer van.
Topspul!
Hoeft helemaal niet te deppen hoor! Dan heb jij de lotion, die werkt bij mij minder goed dan de spray. De lotion heeft een klein beetje een geurtje vind ik. Ik gebruik het 2x per week, snachts opspuiten voor het slapen gaan.
Lotion en spray moet je niet bij gevoelige huid gebruiken nee. De nachten dat ik het gebruik heb ik ook moeite met in slaap komen, want het prikt een beetje en als ik te snel mijn armen omlaag doe of mijn oksels te kort geleden geschoren heb jeukt het ook nog. Zonder die odorex stink ik binnen no time een uur in de wind.
Met je 'opvliegers' erbij zou ik trouwens wel een keerje naar je huisarts gaan. Dat klinkt mij als iets hormonaals.
Focussed schreef:Botox doen ze trouwens meestal alleen bij écht overmatig zweten. (Dus als je 5 keer per dag een ander t-shirt aan moet omdat het helemaal doorweekt is).