Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. prijzen kunnen zelfs varieren per maand.. lang leven de verzekeringen.. Chaos schreef:Ik kreeg hem nog vergoed geloof ik. Al was dat vorig jaar.
Ben er mee gestopt, kreeg er zo ongelofelijk veel klachten van, bleek allergisch geworden voor de hormonen ofzoiets. Heb nu een spiraal. Kost niks, en maar eens per 5 jaar moeite doen.
dide schreef:Chaos schreef:Ik kreeg hem nog vergoed geloof ik. Al was dat vorig jaar.
Ben er mee gestopt, kreeg er zo ongelofelijk veel klachten van, bleek allergisch geworden voor de hormonen ofzoiets. Heb nu een spiraal. Kost niks, en maar eens per 5 jaar moeite doen.
Bij mij werd een spiraal afgeraden op deze leeftijd, mede omdat ik nog geen kinderen heb gehad.. Hebben ze er bij jou ook iets over gezegt?

Schijnt ook de Microgynon te zijn maar hij heet anders. 

Bellatrix schreef:Ik heb de Ethinylestradiol/levenongestrel.Schijnt ook de Microgynon te zijn maar hij heet anders.
Kost mij €13.60 geloof ik.
petitparis schreef:ik haad mycrogynon 30 maar die kost hier zo'n 15 euro per 3 maanden en voor een 30 euro heb ik een doos van 13 strips Nora 30... ik merk geen verschil, dus geef mij maar die goedkopere variant
Glossi schreef:petitparis schreef:ik haad mycrogynon 30 maar die kost hier zo'n 15 euro per 3 maanden en voor een 30 euro heb ik een doos van 13 strips Nora 30... ik merk geen verschil, dus geef mij maar die goedkopere variant
Ik heb microgynon 20 ipv 30![]()
Saarie, volgens mij is Lovette idd vergelijkbaar met Microgynon 20. Ik heb het even opgezocht en ze hebben de zelfde samenstelling. Zal de volgende keer even overleggen of Lovette dan ook een optie is. Vind 20,50 voor 3 strips wel erg prijzig..
Bellatrix schreef:Ik heb de Ethinylestradiol/levenongestrel.Schijnt ook de Microgynon te zijn maar hij heet anders.
Kost mij €13.60 geloof ik.