Wel, ik word er gek van.. Ik heb veel littekens op mijn arm door automutilatie. Ik ben van plan om hier iets aan te laten doen, ofwel laserbehandeling ofwel plastische chirurgie. Om dat mogelijk te maken mag ik echter niet met de littekens in de zon, anders worden deze bruin en dat zou de behandeling niet ten goede komen.
Ik zoek dus een soort verband om ze uit de zon te houden, maar zo min mogelijk zichtbaar.
Ik zoek eigenlijk iets wat enkel de onderkant van mijn arm bedekt, want op de bovenkant heb ik niet gesneden. Plakkers heb ik geprobeerd maar dat gaat meteen lossen aan de zijkant door zweet e.d. Een verband rond m'n arm heb ik ook geprobeerd, dat is uiteraard wel goed, maar bedekt heel de arm en is dus ook heel erg opvallend.
Wat ik in m'n hoofd heb (ik weet enkel niet of het bestaat
) is een soort zelfklevend verband dat aan de huid plakt, zoals een plakker, maar dat je kan afknippen oid, dat ik gewoon dan op de binnenkant van mijn arm kan 'plakken' zodat het toch bedekt is, maar niet m'n ganse arm.Wie oh wie kan mij helpen?
Groetjes, Amber
Ik trek gewoon aan wat ik leuk vind, dus topjes en t-shirts. Als ik ze niet uit de zon hoef te houden toon ik ze ook gewoon. Mensen die me gaande mijn weg niet hebben laten vallen accepteren me ook gewoon, met of zonder die littekens.
Knap dat je jezelf en je littekens accepteert, maar ik denk toch dat lange mouwen de makkelijkste oplossing is.