heeft iemand op bokt hier ervaring mee ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vickylover

heeft iemand op bokt hier ervaring mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 19:29

Ik zit al een aantal jaren met een borstvergroting in me hoofd .
dit wil ik echt al vanaf me 18de , aangezien ik echt heel erg onzeker ben over me borsten .
heb een kleine A denk ik .
Onder het mes vind ik zelf niet echt een fijn idee en dat is eigenlijk ook wat me tegen houdt .

ik lees net de krant en er staat een advertentie in over borstvergroting .
Denk even op die site kijken en ik kom wat anders tegen waar ik graag wat meer over zou willen weten , of dat er mensen zijn hier die dit hebben gedaan , kennissen hebben of vrienden die dit hebben gedaan ?

hier de link naar wat ik precies bedoeld .
het is anders nogal lastig uit te leggen .

http://womenschoice.oswshop.nl/plastisc ... -operatie/

dankjewel voor het lezen !! :)

_Nancy

Re: heeft iemand op bokt hier ervaring mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:33

Mijn zus heeft een vergroting laten doen in Belgie, waar precies weet ik niet.
Maar het is heel goed gelukt en sterker nog; het was een aanbieding :=

Zij ging van B naar C.
Het was zo gebeurd.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:42

Citaat:
Macrolane is een gel op basis van hyaluronzuur, een stof die het lichaam zelf ook maakt en die met de tijd (ca. 1 jaar) weer wordt afgebroken door het lichaam

Als ik het dus goed begrijp, krimpen de tietjes na een jaar weer?
Zou dit wel goed uitzoeken.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:44

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de Na foto's NIET mooi vind ..
Vind je borsten er op die manier echt niet mooier op geworden ..

En volgens mij stelt een operatie tegenwoordig niet zo veel meer voor hoor :)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:45

Sabinee__ schreef:

Ik durfde dat niet te zeggen :=

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 19:49

MoonChloe schreef:
Sabinee__ schreef:

Ik durfde dat niet te zeggen :=

vind de na foto's ook niet mooi als ik eerlijk ben .
maar zal dat niet kunnen komen de manier van je borsten .
vind bij deze 2 vrouwen hun borsten al niet zo mooi voor de ingreep .

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:53

Ik zou het niet doen.....
Je moet dus sowieso bh's gaan kopen in ene aantal maten.. want je begint groot na je behandeling maar het wordt gewoon weer afgebroken door het lichaam, dus langzaam worden je borsten gewoon steeds weer kleiner tot je originele cupmaat... Daarnaast vind ik het ook echt duur voor iets wat je steeds weer moet herhalen (want het lijkt me verslavend, als je eenmaal weet hoeveel zelfvertrouwen je misschien krijgt van grote borsten wil jij echt niet meer na een jaar weer met je originele cupmaat lopen denk ik)

Ik zou dan eerder kijken naar vergroting met stamcellen, dat is blijvend en helemaal natuurlijk... Maar wordt in NL op het moment alleen nog gedaan bij vrouwen die borsten hebben moeten laten afzetten. In DL was het geloof ik al wel voor cosmetische ingrepen...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:57

MoonChloe schreef:
Citaat:
Macrolane is een gel op basis van hyaluronzuur, een stof die het lichaam zelf ook maakt en die met de tijd (ca. 1 jaar) weer wordt afgebroken door het lichaam

Als ik het dus goed begrijp, krimpen de tietjes na een jaar weer?
Zou dit wel goed uitzoeken.

Nee dus niet na een jaar, op het moment dat het wordt ingespoten begint het lichaam bij wijze het al af te breken.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:29

Ik heb je link niet gezien, maar alle type vergroting zijn tegenwoordig niet veel snijwerk. Sommige silliconen worden na inbeng pas gevuld, waardoor je maar een klein toegangsgaatje hebt.

Ik wil trouwens ook al een tijdje.. En vooral nu ik een kindje heb, en afgevallen heb, en mijn borstjes lege theezakjes zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:37

Vriendinnetje van me heeft een borstvergroting gehad maar met inplaatsing van zoutwaterprotheses. Nauwelijks littekens, mooie vorm en je voelt het wel, maar niet zo heel nep of zo. Enige vervelende is dat 1 tepel gevoelloos is geworden, maar dat is volgens mij een best grote uitzondering.

Ik weet niet of de vergroting uit de link mooi blijft. Lijkt me raar dat die huid opgerekt wordt, maar eigenlijk meteen al wbeer mee moet krimpen. Met je dan elk jaar geïnjecteerd worden, of bv al na een half jaar omdat je anders "terug bij af" begint te raken?

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 12:51

vind het spul in je link niet zo goed lijken zoals hierboven al gezegt is, volgens mij is het beter om meteen inplantaten te steken

maar dat is jouw keuze natuurlijk he :)

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:09

Na verloop van tijd wordt dit afgebroken, dus volgens mij betaal je veel geld voor een tijdelijk effect? Bovendien is het relatief nieuw, dus nog niet zoveel geweten over eventuele bijwerkingen? Als je echt ongelukkig bent over je borsten zou ik eerder siliconen overwegen, dan weet je wat je krijgt...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:17

Ts, ik heb even in je profiel gespiekt en meid... Je hebt prachtige borstjes!!!
(Precies waar ik op val! :o )

Overigens, wist je dat een inteligente man eerder op een mooi kontje en mooie heupen dan op van die watermeloenen valt? Dat eerste is namelijk een teken van een gezonde vrouw die goed kan baren, het tweede een teken van een vrouw die zwanger is en waar je dus niks aan hebt.
Je bent dus gewoon hardstikke aantrekkelijk hoor. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:21

Gypsy schreef:

Ik wilde net zeggen, op de foto's in je profiel zie ik echt niks onopvallend kleins, gewoon een hardstikke mooie meid :j

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:21

Het zal net zoiets zijn als lippen opvullen, heb ik gedaan en dat werd ook na 12mnd weer afgebroken, tis een hoop geld als je zoiets jaarlijks wilt herhalen. Dan kan je beter voor een 'gewone' borstvergroting gaan denk ik

Citaat:
Overigens, wist je dat een inteligente man eerder op een mooi kontje en mooie heupen dan op van die watermeloenen valt? Dat eerste is namelijk een teken van een gezonde vrouw die goed kan baren, het tweede een teken van een vrouw die zwanger is en waar je dus niks aan hebt.

Ze wil toch geen watermeloenen?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:32

@Colway: Tis maar even een lekker overdreven vergelijking zegmaar. Gewoon een leuk feitje.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:57

Gypsy schreef:

Nee dat hoeft niet perse, want grote borsten = (in een mannenbrein) meer melkklierweefsel = meer melk voor de beeb die ooit komen kan.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:07

Ik denk eerlijk gezegd niet dat de mannen van tegenwoordig het nog zo ver weg halen :')
Je hebt borstenmannen en billenmannen, maar als puntje bij paaltje komt mag ik hopen dat ze je niet daarom laten staan :+

Maar je denkt dat je een kleine A hebt? :+ Zo ziet het er niet uit....

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:09

Air schreef:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de mannen van tegenwoordig het nog zo ver weg halen :')
Je hebt borstenmannen en billenmannen, maar als puntje bij paaltje komt mag ik hopen dat ze je niet daarom laten staan :+

Maar je denkt dat je een kleine A hebt? :+ Zo ziet het er niet uit....

Nee natuurlijk denkt een man niet: Oh die heeft grote melkklieren.... Duh :')
Maar zo is het brein ingesteld (grote borsten = wss veel merkklier = goed voor de baby) netzoals brede heupen aantrekkelijk zijn (= beter voor de geboorte) etc :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:13

Bedoel ook niet dat ze dat zullen denken, maar meer dat die link in de hersenen niet meer gemaakt wordt.
Zou ook niet best zijn, genoeg smalle vrouwen op de wereld.

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:17

ehm ik kende iemand die het had laten vergroten en dat was best mooi van a naar b. als je het graag wilt zoek dan eerst een goede plek. succes

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:17

Die link wordt nog steeds gemaakt, waarom zijn anders curves "vrouwelijk" en "aantrekkelijk"? Volgens mij vindt iedere man een vrouw met rondingen mooier dan een plank...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:28

Ik heb via Diana Gabriëls een echte vergroting laten doen. Dr. Roberto Roddi heeft mij geopereerd (werkt nog steeds voor haar). Echt een geweldige chirurg! Ik ben van een B naar een E cup gegaan en ben er super blij mee :Y)

Dit is de chirurg en zijn site, ik zou het nu rechtstreeks doen in belgië want dat scheelt een heleboel geld (dat normaal naar Diana Gabriëls zou gaan)
http://www.kiewitheide.com/NL/Algemeen/ ... fault.aspx

Die inspuitingen vind ik niks, teveel gedoe met dat het oneffen kan worden en weer gaat slinken, veel geld weg als het weer afgebroken is door het lichaam. Ik heb bij Diana ook een lipolyse laten doen van buik en heupen. Bijna 3000 euro weg en het vet zit er nog steeds. De stof die ze inspoten wordt gewonnen uit lecithine van sojabonen (natuurlijk product), maar ze vertelden er niet bij dat er ook een bloedverdunner in zat waardoor ik een tijd lang steeds flauw viel omdat mijn bloeddruk wegviel. Toen ik dat bij een volgende behandeling zei zeiden ze doodleuk, oh... dan laten we de bloedverdunner eruit. Toen ben ik er meteen mee gestopt.
Nadeel van die injectables: je weet nooit precies wat erin zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:30

Vrijwillig naar E? :o Ik vervloek mijn D al elke maand tijdens het paardrijden :o

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:31

Ik zie niet echt in waarom je iedereen over 1 kam zou moeten scheren?
Er zijn genoeg ''planken'' bezet of geliefd hoor :+ Door mannen. ;)