Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Muurp schreef:Ik ben er van overtuigd dat je dat lekker moet laten doen door de mensen die ervoor geleerd hebben
Als je het verkeerd doet heb je denk ik een groot probleem.
En btw, kraken lekker? Tijdens?
__denise schreef:Vaste prik bij mij, vinger knakken. Als ik het een dag niet doe voelt het echt niet fijn, zitten dan echt vast (zo voelt het in ieder geval).
Rug kraken zou ik nooit snel doen. Als ik er last van heb ga ik wel eens op de grond liggen, dan kraakt het ook. Dan is het vaak al stuk minder. Maar zelf dmv rug draaien enzo, nee zou ik niet snel doen. Ben zelf nog nooit gekraakt, maar lijkt me echt heerlijk. Heb af en toe al last van m'n rug.
Vriendin van mij is laatst nog naar de kraker geweest, die heeft haar uitgelegd hoe ze het zelf kan doen. Klinkt wel effe gek, maar helpt wel.

kan je vertellen dat het slechts eventjes helpt/verlicht maar alles is wel een stuk zwakker en gevoeliger is geworden..heb dagelijks flinke [ijn in rug nek en handen.. of het door het knakken komt weet ik niet maar, ik doe het al zo lang.. maar het knakken is gewoon even een verlichting en als ik het niet doe krijg ik nog meer pijn en kan ik me amper bewegen Lauraennala schreef:_helga_ schreef:Ik kraak me rug altijd zelf.
net zoals dat iemand zn vingers kraakt.
mijn rug zit soms zo vast en dan dor ik me schouders naar achter me buik naar voor en dan kraakt die.
af een andere beweging. dus er zal ook niet veel kraakbeen meer zitten :p
dit doe ik dus ookzou het kwaad kunnen?
(ben gekraakt, vond het niet fijn, word dubbelgevouwen en gaan op je hangen en duwen enz
)
(enkels, teen, knieën, heup, rug ik loop krakend de trap af haha) zelf kraken vind ik viees!