Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amyz schreef:Als ik zo dat verhaal over slaapverlamming lees lijkt dat wel te kloppen met wat je omschrijft
Als je t nou niet vertrouwt, gewoon contact opnemen met een paragnost.. You never know en een goede slaap is ook wat waard
Anneert schreef:Ik heb hierover gelezen, kan het slaapverlamming zijn? Heb het ook een keer gehad.
. Jouw ervaring van iets stikkends en drukkends heb ik tijdens een van mijn leuke verlammingsaanvalletjes ook wel eens gehad. Had toen vooral moeite met mijn ademhaling, dacht dat ik zou stikken
.
ik ben echt een mega schijterd in het donker..wilde ik ok nog ff kwijt..doe ook altijd meteen mijn ogen dicht als ik in bed lig, zodat ik niks meer voor "iets"anders aan kan zien, en lamp zie veranderd in een persoon ofzo.. haha echt raar het menselijk brein.. Kismetje schreef:Visueel:
De aanwezigheid van iemand waarnemen (vaak een zwarte schim, maar kan ook een gedetailleerd wezen zijn)
Het opengaan van deuren e.d.
Voorwerpen uit de droom waarnemen
Als bovenstaande bij mij was gebeurd, had ik blauw in mijn bed gelegen..ik ben echt een mega schijterd in het donker..wilde ik ok nog ff kwijt..doe ook altijd meteen mijn ogen dicht als ik in bed lig, zodat ik niks meer voor "iets"anders aan kan zien, en lamp zie veranderd in een persoon ofzo.. haha echt raar het menselijk brein..
.