Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maargoed, het is mss niet 'het wondermiddel' maar wel gewoon een hele fijne goede shampoo en voor mij werkt het echt heel goed 
....
Je kan het gewoon bij de Tuinen kopen (is nu trouwens in de aanbieding, 2e pot gratis haha) en het is ook nog eens dierproef vrij!
Het enige nadeel is dat het best prijzig is.. Voor een fles shampoo betaal je al ongeveer 20-,..
Of je gaat zelf aan de slag met bijvoorbeeld olijfolie. Olijfolie is ook erg goed voor je droge haar.
Je moet eerst wat olijfolie opwarmen in een pannetje (let op: niet te heet!) en vervolgens in je haren smeren. Dan je haar in een (opgewarmde) handdoek inwikkelen en +/- half uurtje laten intrekken en vervolgens uitwassen met je shampoo. Bij mij werd mijn haar er heerlijk zacht van!
! 
Menino schreef:inecto pure coconut werkt echt helemaal niet voor mij, zitten ook veel siliconen in ed. (in biosilk ook maar dat werkt dan weer wel, is toch iets anders dan shampoo kennelijk ) en mijn haar wordt er verschrikkelijk droog en pluizig van...
maar dat is heel persoonlijk denk ik!
Maar sinds de overstap heb ik alleen nog YtC gebruikt. En voorlopig ben ik niet van plan wat anders te gaan gebruiken! phormicola schreef:Ik heb YTC ook een hele tijd gebruikt en toen ging mń haar heel erg slap hangen. Er was geen volume in te krijgen!
Nu gebruik ik alweer maanden de goedkoopste babyshampoo die ik kan vinden en ik gebruik een leave-in conditioner van Glisskur. Perfect resultaat
) enzo is gaat het wel ten kostte van volume... Maargoed, daar heb ik dan weer andere zooi voor

Farjen schreef:Mijn haar ging helemaal kapot van YTC, dus de shampoo en conditioner liggen in de vuilbak..
Ik doe 2 keer in de week een masker voor droog en beschadigd haar en op tijd de punten laten knippen.