Vermoeiende hoofdpijn, gisteren van paard gevallen. Spoed.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDeems

Vermoeiende hoofdpijn, gisteren van paard gevallen. Spoed.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 12:06

Hallo,

Gisteren heb ik een smak van mijn verzorgpaard gemaakt. Mijn cap kapot, godzijdank dat die dingen bestaan.
Maar nu heb ik dus barstende hoofdpijn achter mijn ogen. Een paar keer knipperen helpt voor 1 minuutje.
Het probleem is dus: morgen heb ik afgesproken met vriendinnen naar een pretpark te gaan.
Wie weet het wondermiddel?

Groetjes

xMarieke

Re: Vermoeiende hoofdpijn, gisteren van paard gevallen. Spoed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:07

Rust en de huisarts bellen. Misschien heb je een hersenschudding, want zo klinkt het wel. Pijn aan je hoofd door een val moet je heel serieus nemen. Als je nu geen rust neemt, heb je er nog veel langer last van.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:07

Naar de dokter gaan.
En niet naar een pretpark.

Coeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:08

HUISARTS!!!!!!!!!! Om te controleren of je geen hersenschudding hebt. Caps gaan namelijk niet zomaar kapot........
En morgen niet naar een pretpark gaan.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:09

Eerste hulp post, aangezien je cap aan barrels is, is het een flinke smak geweest.
Pretpark laten wezen want een verwaarsloosde hersenschudding kan heel veel ellende veroorzaken, als het dit is want dat weet je pas als je een deskundige geraadpleegd hebt,sterkte.

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:09

dokters bezoekje is wel op z'n plaats als je van je pony valt en je cap stuk is!!!

zeker als je ook nog lichaamelijke klachten krijgt/hebt zou ik niet twijfelen en gelijk gaan!

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 12:10

Ik denk dat ik sowieso naar de huisarts ga.
Mijn cap was een goedkope cap van Casco (€59,95), ik denk dat die kwaliteit ook niet 100 procent was.
Laatst bijgewerkt door xDeems op 02-06-11 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:11

Het klinkt inderdaad dat je een hersenschudding hebt.. Wil je niet bang maken of wat dan ook maar snel naar de huisarts en niet naar dat pretpark gaan hoor. Sterkte en beterschap! :(:)

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:11

Dat klinkt als een hersenschudding, ga naar de eerste hulp en zie je jezelf al in een achtbaan zitten? ik niet,
dit komt misschien hard over maar ik ken iemand die maanden met een hersenschudding heeft rondgelopen en die heeft nu ernstige problemen..

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:12

Ben je een klein beetje misselijk?

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 12:12

Nee ik zie mezelf nu écht écht niet in een achtbaan zitten, nee. :n
Ben niet misselijk, dat is ook het eerste wat mijn instructrice me heeft gevraagd gisteren. En als dat wel zo zou zijn dan was ik allang bij de huisarts geweest.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:13

Het klinkt inderdaad als een hersenschudding, maar via de computer kunnen wij natuurlijk ook niet zien wat er scheelt. Ik zou zeker even langs de huisarts gaan voor controle en niet naar het pretpark gaan. Als het een hersenschudding is en je verwaarloosd die ben je nog lang niet van de problemen af!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:13

Als je last hebt van licht, of geluid, of beweging (of alledrie) kun je er op rekenen dat je een hersenschudding hebt. Zelfs het naar het park toegaan is dan geen pretje dus doe het jezelf maar niet aan.

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 12:14

Ik heb wel last van licht, en net met rummikuppen kon ik niet tegen de verschillende kleuren lettertjes. Zal het zo even met mijn moeder over de huisarts hebben.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:15

xDeems schreef:
Ik denk dat ik sowieso naar de huisarts ga.
Mijn cap was een goedkope cap van Casco (€59,95), ik denk dat die kwaliteit ook niet 100 procent was.

Je cap heeft toch gewoon een veiligheidskeurmerk? Dan hoe je aan de kwaliteit niet te twijfelen, tenzij je ermee hebt gegooid ofzo ;)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:15

Lichtschuw is echt wel een signaal van een hersenschudding. :j

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 12:16

Ik ben er al een keer eerder mee gevallen, ben er toen mee terug gegaan en hij is nagekeken, was niks mee aan de hand. Misschien ligt het daar ook aan? :S

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:17

xDeems schreef:
Ik ben er al een keer eerder mee gevallen, ben er toen mee terug gegaan en hij is nagekeken, was niks mee aan de hand. Misschien ligt het daar ook aan? :S

Als er niks mee aan de hand was,
Is er ook niks mee aan de hand ..

Als je had getwijfeld had je een nieuwe cap moeten kopen ;)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:22

Over de staat v/d cap moet je nu niet gaan mierenneuken, je moet kijken naar de klachten die je nu hebt. Dus naar de HA als de sodemieter want dit klinkt absoluut niet goed.

Coeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:23

xDeems schreef:

Sorry, maar het komt een beetje op me over alsof je redenen aan het verzinnen bent waarom het misschien niet zo ernstig is. De klachten die je hebt wijzen echt op een hersenschudding en het feit dat je cap stuk is, wijst alleen maar op een behoorlijke smak.
Accuut naar een arts en vergeet dat pretpark nu maar. Als je op je hoofd gevallen bent, moet je daar echt serieus mee omgaan.....

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 12:28

Coeffie schreef:
xDeems schreef:

Sorry, maar het komt een beetje op me over alsof je redenen aan het verzinnen bent waarom het misschien niet zo ernstig is. De klachten die je hebt wijzen echt op een hersenschudding en het feit dat je cap stuk is, wijst alleen maar op een behoorlijke smak.
Accuut naar een arts en vergeet dat pretpark nu maar. Als je op je hoofd gevallen bent, moet je daar echt serieus mee omgaan.....

Dat is ook zeker zo, ik baal er gewoon zo van dat dat juist NU gebeurt, juist nu ik lekker een paar dagen vrij ben en wat leuks met mijn vriendinnen heb afgesproken. Ik denk dat je dan automatisch zo gaat denken. |(

Coeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:33

Ik snap het ook wel. Je hebt nu lekker vrij, het is mooi weer en je hebt wat leuks afgesproken. Snap dat zeker, maar je gezondheid gaat volgens mij echt voor. En trouwens, als je je zo rot voelt van de hoofdpijn, kun je dan echt van een dagje pretpark genieten????
Denk eens even aan dat spelletje rummikub, waar je je al slecht op kon concentreren.....
Dus ik snap het zeker, maar denk dat je je prioriteit bij je gezondheid moet leggen....

angell81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:33

Als ik jou moeder was geweest, had ik al bij de HA gezeten. |o
Je cap is echt niet voor niets kapot.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:36

Ik zou inderdaad even naar de huisartsenpost gaan.

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 12:37

Mijn gezondheid gaat zéker voor! Net met mijn moeder afgesproken dat als het zo blijft we aan het eind vd middag bij de HA zitten.