.Ik ben zins een paar dagen aan het hoesten, en zeer extreem. Ik hoest echt vanuit de bodem van mijn longen, lijkt wel. Mijn ribben doen er gewoon pijn van als ik hoest.
Nu ga ik ook sterretjes zien tijdens het hoesten, ik word helemaal licht in mijn hoofd, ga zwarte vlekken zien en krijg het er helemaal warm van (zweet breekt me eigenlijk gewoon uit dan
). Nou vroeg ik me af.. Is dat normaal? Ik heb het wel vaker als ik verkouden ben (ben ik nu volgens mij ook omdat ik ook als een gek tissues aan het verslinden ben), maar hoor nooit van anderen dat ze dit ook hebben.
En waar komt dit dan vandaan? Ik hoest wel echt heel extreem hoor! Echt heel hard. Het is van die kriebel hoest, zo'n nare droge hoest. En soms zitten er echt van die extremen uithalen bij waarbij er letterlijk geen lucht meer in mijn lichaam overblijft. Dan moet ik gelijk even flink naar adem happen als ik uitgehoest ben
.Ik hoest ook gewoon de hele dag en nacht zo door. Niet fijn. Als ik in de ochtend wakker word, voel ik het kriebelen, en dan is het een hele strijd om niet te gaan hoesten.. Als ik eenmaal weer begonnen ben met hoesten, dan komt er me toch een hoestbui aan.. Net of in al die uren van slapen al dat gehoest zich heeft opgestapeld en alsof het er in de ochtend allemaal uit moet, aan een stuk door.

Naast de vraag of dit normaal is, en waar dit vandaan komt.. Dan ook de vraag of iemand nog een wonder middeltje heeft hiertegen.. Naast dat het heel vervelend is, kan ik nu ook niet uitzieken. Ik heb een maand lang examens (afstudeerproject) en moet dus voor de volle 100% aanwezig zijn. Ziek melden is dus niet handig. En dit gehoest is ook niet best voor mijn concentratie vermogen.. Iemand sugesties? Super bedankt alvast!

Oh en handig om te weten, op dit moment zijn mijn keel snoepjes al op dus houd ik het nu bij de pepermuntjes, gebruik ik van de Kruidvat de kinder-neusspray (van die voor volwassenen krijg ik een bloedneus) en verder heb ik de Thijmsiroop van Daro. Die werkt meestal wel redelijk. Alleen nu dus even niet.
Verder rook ik niet en heb ik voor zover ik weet ook geen Astma
. 

, ervaringsdeskundige hier 
. Ik hoop dat dat maar heel snel terugkomt, want dan pas merk je hoe erg je dat mist.
Verder eet ik voorlopig geen komkommer meer
Ik hoest iig zo vanwege het feit dat ik kinkhoest heb gehad, weet niet beter.