Ik zit nu al 2 dagen rond de 40 graden Celsius te schommelen. Ik kon gisteren mijn HA niet meer te pakken krijgen, dus ik heb besloten het aan te kijken. Maar nu heb ik naast de koorts een stijve nek (kan nog wel redelijk bewegen, ik krijg de kin niet helemaal op de borst, maar door knopen in mijn nekspieren kan ik dat sowieso nooit). En ik heb pijn in mijn gewrichten in de ledematen. Ik zit nu wat te googlen, maar ik wordt er niet geruster op, dus dat heb ik maar laten zitten

Nu woon ik op kamers, heb ik nog altijd geen auto en is de HA post zeker een kwartier fietsen, en om eerlijk te zijn zie ik dat nu ook niet echt zitten nu, aangezien ik al buiten adem ben als ik even de trap op en af loop om drinken te pakken. Maar aan de andere kant, ik ben er ook niet helemaal gerust op. Wat is nu een verstandig actieplan? Kan ik gewoon tot maandag wachten, als de griep/keelontsteking aanhoud de HA bellen? Of kan ik zelf nog iets doen? Ik heb trachitol, zodat ik kan drinken, ik gebruik 400 mg ibuproven, en zit nu op de max. Ik kan niet tegen paracetamol.
De bronnen op het internet zijn nogal wisselend over die 40 graden, de een trekt de grens daar en de ander pas bij 42 graden (hoewel dat wel erg hoog is voor mijn eiwitjes
)Ik hoop dat jullie tips hebben?
Alvast bedankt.
"

?