Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lynne_berna schreef:de 2 plukjes van voren pakken die voor je ogen gaan hangen en die samen naar achter steken, hangt er niets voor je ogen! Doe ik ook altijd

) ik heb het wel in lagen laten knippen en mijn scheiding zit links. Als ik het laat knippen laat ik m'n pony heel flauw schuin knippen van m'n scheiding af en dat valt eigenlijk altijd goed. Ik doe nauwelijks wat met me haar en het zit eigenlijk nooit slordig

__Astrid schreef:Wat ik onlangs heb uitgevondenn, moet je wel goed voor kunnen vlechten of laten vlechten:
Haar op zijstreep, waar het meeste haar is, begin je met een vlechtje vlak naast de streep en dan neem je steeds plukjes haar erbij, maar steeds maar aan 1 kant (aan de kant tegen je huid) zodat je verder 'naar beneden' tot aan je oor ongv invlecht. Aan m'n oor werk ik het dan af met 'n gewoon vlechtje, rekkertje rond, met speldjes vastzetten op mn hoofd en dikwijls doe ik er zo'n bloemenspeldje in!
Echt superleuk!
En als je niet meteen je haar los durft, kan je proberen om een lage schuine staart te maken, da's iets tussen haar los & staart
Enyaa schreef:__Astrid schreef:Wat ik onlangs heb uitgevondenn, moet je wel goed voor kunnen vlechten of laten vlechten:
Haar op zijstreep, waar het meeste haar is, begin je met een vlechtje vlak naast de streep en dan neem je steeds plukjes haar erbij, maar steeds maar aan 1 kant (aan de kant tegen je huid) zodat je verder 'naar beneden' tot aan je oor ongv invlecht. Aan m'n oor werk ik het dan af met 'n gewoon vlechtje, rekkertje rond, met speldjes vastzetten op mn hoofd en dikwijls doe ik er zo'n bloemenspeldje in!
Echt superleuk!
En als je niet meteen je haar los durft, kan je proberen om een lage schuine staart te maken, da's iets tussen haar los & staart
Oeh, klinkt mooi! Heb je een foto?
snissje schreef:Ik heb dan ook mijn haar krult heel erg en is heel droog en pluizig ik heb alle cremetje en dingen geprobeerd maar niks helpt heb dus ook mij haar altijd in een knot
KBTP schreef:Mijn haar is mijn heiligdom ik wordt er dan ook wild van als iemand 't probeert af te knippen.![]()
Ik doe 't vaak vast op véél verschillende manieren, je wordt er gewoon creatief van. en als ik 't los doe dan doe ik 't altijd een beetje opkrullen met zo'n krulföhn, dan blijven ze net iets langer in volume.
Verder heb ik extreem maar dan ook extreem makkelijk haar in de omgang, knopen heb k bijna nooit last van en als ik ze heb ga ik in de douche en poef weg zijn ze! Als ik ze opsteek (als ik net uit de douche kom) kan ik dat makkelijk twee dagen zitten. Dus dan ga ik ermee slapen, sta op kijk in de spiegel doe misschien links en rechts even erover wrijven en ga weer verder. En zo kan ik nog wel even verder gaan.
Los vergt meestal wel wat meer werk maar is wel mooi.

Wat haarlak erover en ik ben zoet voor een dag.