http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/bea ... satie.html
Wat denken jullie hiervan? Bizar als het onderzoek echt waar is.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anouska15 schreef:Ja ik ga het uitproberen! Ben deze cup al zo lang zat. En aangezien je er niet 4000 euro + operatie aan uitgeeft, ga ik het doen! Een vraag waarom denken aan een warme handdoek ofzo? :p
Citaat:Enkele jaren geleden las ik een verhaal over een jongen die in een auto-ongeluk zijn onderste been was kwijt geraakt. De jongen was heel dom en had geen enkele opleiding genoten. Daarom had hij geen enkel geloof gecreëerd dat hem verhinderde te herstellen. En omdat zijn vooroordelen en gedachten het toelieten, herstelde hij op wonderbaarlijke wijze: zijn hele been was teruggegroeid, evenals zijn voet, zijn tenen en zelfs zijn teennagels!
Voor ons lijkt dit verhaal te ongeloofwaardig om als waar te kunnen aannemen. Dat komt omdat we naar school zijn gegaan en de ‘waarheid’ hebben geleerd over wetenschap en biologie.
Deze jongen had als kind echter altijd hagedissen als huisdieren gehad en telkens hij zijn staart uittrok groeide het terug. Dat was zijn wereldbeeld. Hij geloofde dus echt dat zijn been opnieuw ging aangroeien nadat het weg was.