Ik heb al een hele geschiedenis wat betreft mijn tanden. Van beugelen, tot gaatjes, tot kiezen trekken, verstandskiezen snijden en wortelkanaalbehandelingen (doordat de tandarts niet eerder plaats had
). Maar al een hele tijd geleden maakte mijn vriend eens de opmerking dat ik snachts lig te knarsetanden. Ik ben mezelf hier niet van bewust en weet ook niet hoe lang ik dit al doe en wanneer het precies begonnen is.
Nu merk ik de laatste tijd dat mn kiezen gevoeliger zijn, ik voel ze als het ware echt zitten in mn mond. Omdat ik als de dood ben om nog meer gaatjes en verdovingen etc te krijgen wil ik er eigg wel graag vanaf
Iemand met ervaringen of oplossingen?

Wat een drama was dat.
Als ik half wakker ben, betrap ik mezelf er ook regelmatig op dat ik gigantisch aan het klemmen ben, gewoon tot het zeer doet, en kan mijn kaken dan bijna niet ontspannen krijgen. Morgen moet ik weer heen, dus ben benieuwd wat er nu moet worden bijgeplakt
Ik heb nu een simpel bitje uit de vechtsportwinkel en die bevalt mij prima! Ik slaap rustiger en word niet meer wakker 's nachts van mijn eigen geknars. Ik klem ook niet ermee trouwens.