Ik drink zeker twee liter van dit goddelijke zoete spul per dag en kan echt niet zonder. 's Ochtends om half 9 in de collegezaal mag ik mijn eerste blikje openen, ik kijk daar echt naar uit. Het openen van het blikje, het condens aan de randen dat zo lekker koud aanvoelt en de heerlijke cola die nog boordevol prik zit bij de eerste slokken. Na drie kwartier college is er pauze en wordt het tweede blikje geopend, rond 12 uur het derde blikje. Soms als ik de hele dag les heb wil ik 's middags ook nog wel een 4e blikje kopen. Dan ga ik naar huis en heb ik dus al bijna een liter op. Thuis loop ik de rest van de dag met een grote 1,5 liter fles te leuren en die gaat echt wel op. Maar nu is het genoeg, geen Cola Light meer voor mij!
Heb net limonade in de cola light fles gedaan zodat ik mezelf toch nog iets kan foppen
.Wie gaat er ook mee afkicken? Samen staan we immers sterker!
. Ik weet hoe slecht Cola Light voor je is. Dat is ook één van de redenen waarom ik wil stoppen. Mijn grootste probleem is alleen wel dat ik niet weet wat ik anders moet drinken. Water is saai, thee de hele dag is ook geen succes en in alle andere dingen zitten caloriën. Dus ja dan blijft er niet veel over naast Cola Light. Iemand nog ideeën voor iets wat ik kan drinken naast water en thee en waar geen caloriën of zoetstoffen inzitten?

is dat wat voor jou?
Maar alle andere drankjes bevatten zo veel calorieen (fruitsap bv) en de andere light drankjes zijn niet te drinken.. 

Gadver-de-jakkie