Los in mijn vel zegmaar..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Los in mijn vel zegmaar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 20:37

Ik ben aardig wat kilo's kwijt nu. en incl baby tijdens mijn zwangerschap was ik 100 kilo, en nu 75.
Maar nu heb ik zegmaar wat los vel..
Ook wat plekjes waar het vet niet weg gaat...

Vooral mijn heupen zijn nu gewoon wat losser zegmaar, met losse 'zadeltasjes'..
Verder natuurlijk mijn buikstreek.

Het gekke is dat ik echt wel spieren heb. Moest tijdens de zangerschap zelfs mijn buikspieren ontspannen als ze gingen voelen.
Ook mijn benen..
Dus het zit er echt 'op' zegmaar..

Heeeel wazig verhaal zo, maarr.. mijn vraagje is dus.. WAT kan ik hiermee?

rockwitch

Re: Los in mijn vel zegmaar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:40

Met los vel kan je helaas niet zoveel, ik heb er namelijk ook wat last van nu ik 35 kilo kwijt ben, maar vel kan je niet echt strak trainen, zeker niet als je al zo goed in je spieren zit.
Ik weet niet hoe los het zit en hoeveel het is, maar ik ga als ik een jaar stabiel sta met mijn gewicht richting plastisch chirurg om de boel strak te laten trekken.

La_ruette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:42

Ik weet niet of het erg veel los vel is? Ik weet niet of je verder aan sporten doet? Maar sporten schijnt goed te zijn om een strak velletje te kweken. Zwemmen ofzo?

edit: Zie dat dit dus niet altijd helpt. Dan is het idd de plastisch chirurg denk ik?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:44

Wat RW zegt klopt helaas... als vel heel erg is uitgerekt voor langere tijd, dan trekt het niet meer terug. Misschien nog ietjes, maar het wordt nooit meer zoals het was. Zie het als een te ver uitgerekt elastiekje.
Plastisch Chirurg is de enige manier, of ermee leren leven...

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 20:47

poeff.. das heavy..

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:26

Was het maar zo'n feest dat het met flink buikspieren en beenspieren trainen terug zou veren, maar als het idd heel erg uitgerekt is geweest of voor lange tijd, tja dan kan je het wel een beetje vergeten dat je het strak kan sporten.
Mijn moeder doet op de sportschool personal training en hij zegt het zelf ook, met trainen kan je wel spieren kweken, maar je vel strak trekken gaat niet lukken.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 21:41

ahww balen..
Mijn benen e.d. zijn eigenlijk voor het eerst sinds 7 jaar ofzo nu deze 'dunte'..
Dus ik denk dat ik dan helaas niet vanzelf straktrekt idd :(

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:46

Vitamine E en veel sporten helpt wel. Ik ben miss los vel en ik zie echt verandering.

De rest is bij mij door chirurgie weggenomen en zal nog weggenomen worden. Maar alle eerlijkheid als het alleen cosmetisch is laat het zo. Het zal wel niet altijd fout gaan maar bij mij heeft het voor veel leed en verdriet gezorgt en nog steeds.
Ik ga binnen een maand voor mijn 4de en volgend jaar voor mijn 5de ingreep.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 21:53

Oef.. ja het zou natuurlijk alleen cosmetisch zijn, nouja.. ook psygisch, maar eerst mijn anti-depressiva verhoging afwachten, dan zit ik iniedergeval weer 'lekker in mijn vel' op die manier.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:56

Wat mij psychisch helpt

Afbeelding

Zo voel je jou lekker strak, en heb het een jaar veel gedragen en dan begon ik het steeds meer uit te laten.
Gewoon gedragen tot ik het accepteerde :j

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 22:04

thanks ;) ik heb er een die ik direct na de zwangerschap gebruikte.. zal ik wel eens aan doen inderdaad ;) Kijken hoe ik het vind

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:12

Haha, hier nog een moeder met los vel.
Ik ben 13 kilo afgevallen na de zwangerschap van mijn 3de kindje. Terwijl ik niet een szo veel aangekomen was tijdenz de zwangerschap, maar ik wilde nog wat extra kwijt.
Mijn hele buik zit vol stiae, die is dus al verminkt. Het lijkt alsof ik een plat buikje heb, maar niets is minderwaar. Als ik naar voren buk, hangt er een enorm los vel, echt bahhh! Dit geldt het zelfde voor mijn borsten, ben van cup E naar een kleine C gegaan, super blij met mn kleine borsten (had er veel last van) maar als ik in mn naakie voorover hang weet niet je wat je ziet, hahaha, 2 hangende theezakjes en een blubbervel van mijn buik. Onder kleding ziet er het nog leuk uit.
Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen, buikwandcorrectie, maar daar hoor ik heel veel minder succesvolle verhalen van, en ach, dat heb ik er ook niet voor over.
Overigens met spieren kweken heeft het niks te maken. Als ik mijn buik aanspan voel je allemaal blokjes, ben verder ook best wel gespierd heb veel gesport. maar voor los vel helpt dat helaas niet.

Groetjes, Risje

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 19:17

Ja precies! het naar voren-bukken (of ga maar eens op je zij liggen :n ) probleem ken ik..
Buikspieren zat.. het zit een laag erboven inderdaad.

Hoe oud is jouw jongste?

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:20

Klijntjuh schreef:
Ja precies! het naar voren-bukken (of ga maar eens op je zij liggen :n ) probleem ken ik..

Daar wil ik even op aanhaken. Zelfs met minder los vel heb je dat effect als je op je zij ligt. Lang leve de zwaartekracht ;)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:21

Ohh, ik weet precies wat je bedoelt! Mijn benen zijn nog niet zo erg maar mijn buik........ Ik noem die altijd mijn babyzak :') ik ben 30 kg afgevallen, en het maakt niet uit hoe mager mijn lijf is, die buik blijft altijd een hangend vel waardoor het lijkt alsof ik een dikke buik heb :(
Ze zeggen dat je puur met buikspieroefeningen het een heel stuk strakker krijgt wat ook zo is, want ik heb het 2 weken gedaan en zag al een cm. of 2 verschil
Helaas heb ik niet de discipline het vol te houden, dus heb het maar gewoon geaccepteerd :+

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:16

Hahaha ja als ik op mijn zij lig heb ik het ook zo, vreselijk, maar ja, je doet er niks aan.
Draag nu onder mijn shirts zo'n corrigerent topje, voor het eerst in mijn leven een platte buik zeg.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 20:18

Esther_r20 schreef:
Klijntjuh schreef:

Daar wil ik even op aanhaken. Zelfs met minder los vel heb je dat effect als je op je zij ligt. Lang leve de zwaartekracht ;)

Nou het is echt HEEL anders dan voor de zwangerschap en afvallen :')

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:28

hier ook last ervan.. Vooral 's avonds is mijn buik opgezet.. net of ik nog zwanger ben :o
Vind het wel lastig met kleding.... want heupbroeken zie je gelijk de 'lovehandels'.
Heb zo'n corrigerend topje gekocht bij de action.. Dat zit zo strak dat ik echt het gevoel heb dat je het nog eens extra ziet!!
En die theezakjes... ja herkenbaar... Baal ook echt af en toe van mijn lichaam ;( Maar goed....
Op mijn linkerzij kan ik al helemaal niet meer liggen want dan krijg ik zo'n last van mijn zij. Niet normaal. Dus lig altijd op mijn buik tegenwoordig...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:29

Ik heb de mijne van de Miss Etam, zal wel even laten zien hoe mijn buik er dan uit ziet met en zonder.

Dit is zonder, ik sta daar dus naast mijn paard.
Afbeelding

En dit is met, gewoon strak.
Afbeelding

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 03:18

Mijn beste zijn uit de veritas, een belgische? keten.
Heb alle soorten gehad, 80 euro -100 euro, en deze 15 euro shorten doen het beste

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 06:22

Ik heb ook los vel bij mijn buik door afvallen en zwangerschap met ook nog eens straie :+
Erg fijn maar niet heus.. Ik denk dat er idd weinig aan te doen is helaas, behalve chirurgie..

Bij mij is het niet zo erg dat je het ziet als ik een rokje of broek ofzo aan hebt. Het is bij mij vooral het onderste stuk buik zeg maar..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 08:45

Achja straie, ik sta vol van die touwstraie teigers dat we zijn denk ik maar :')
Mijn full body lift is binnen een mooie maand woeptie :)
Maar een mommy make over, behalve de prijs valt best mee

Afbeelding

De mijne

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:54

Klijntjuh schreef:
Buikspieren zat.. het zit een laag erboven inderdaad.

Hoe oud is jouw jongste?

Mijn jongste is inmiddels 1,5 jaar, vooral mijn tweede zwangerschap heeft mn lichaam verpest :o Kindje bleek erg groot te zijn (achteraf) en ik ben erg klein, dus baby kon niet meer vooruit groeien en kwam dus naar boven voor extra ruimte, de bovenkant van mijn buik liep dus echt omhoog. De straie voelde ik erin springen, was echt pijnlijk. Ik dacht op een gegeven moment dat mijn huid zo zou uitscheuren dat de baby eruit zou komen.
Dus mijn huid is zo opgerekt geweest, dat komt niet meer goed ;( .
Ik vind het wel heel erg, maar onder kleding zie je er helemaal niks van. Ik schaam me wel een beetje voor mn man, maar dan gewoon niet voorover bukken waar ie bij is :D . Ik ben heel gelukkig met mn 3 kindjes, en ben blij dat staie en los vel het enigste is wat ik eraan over heb gehouden. Ik heb heel hard gewerkt om af te vallen en daar ben ik trots op. Met kleding verberg ik de rest wel, en als 30er ga je ook niet meer in een kort topje rond lopen :+

teugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 01:45

Ik zou me er niet zo druk om maaken ;)
Het gaat toch om hoe je van binnen van uit je hart bent?!
Niemand is perfect toch?
Ik krijg het er ook niet meer vanaf helaas...ben ook opgerekt van maatje 36/38 naar de bevalling had ik maat 46!
nu 10jr later heb ik nóg maat 44 maar ja"een strakke soepstengel zou ik niet méér worden helaas :D

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 07:15

teugeltje schreef:
Ik zou me er niet zo druk om maaken ;)
Het gaat toch om hoe je van binnen van uit je hart bent?!
Niemand is perfect toch?
Ik krijg het er ook niet meer vanaf helaas...ben ook opgerekt van maatje 36/38 naar de bevalling had ik maat 46!
nu 10jr later heb ik nóg maat 44 maar ja"een strakke soepstengel zou ik niet méér worden helaas :D

En dan zie je maar weer, ik heb nu weer maat 34/36 als voor ik kinderen had. Maar naakt ziet het er echt niet uit hoor ;( Klinkt heel raar maar soms kan ik wel jalours zijn op wat vollere vrouwen, die zijn overal gelijkmatig en zitten wel strak in hun vel. Maar ja, ik ben wie ik ben, daar moet ik tevreden mee zijn!