Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Vealosz schreef:Bloed laten prikken heb ik toen indd laten doen (voor mijn moeheid), en daar kwam ook niks uit. Alleen dat er iets een klein beetje te laag was, ben even vergeten wat. Maar daar kon het niet doorkomen.
Ik heb het al een tijd, (zo'n 4 maanden) dus ik denk niet dat ik zwanger zou kunnen zijn omdat je dan wel iets gezien zou hebben qua buik ofzo. Maar ik ben tussendoor ook gewoon ongesteld geweest. Niet zoals het normaal was, maar ben het wel geweest.
en anders kun je ze bij elke drogist wel halen, het is heel simpel.
Elma_ schreef:Dan zou ik het ook niet meer uitstellen. je zegt dat je het al een paar maanden heb, dan kun je het beter maar nu weten, dan kan je er nog iets 'aan doen' (dat is natuurlijk niet zo keihard bedoelt als het er staat)
Ikkuh_Rolien schreef:Ik heb dezelfde klachten, ook misselijk na het eten en moe zijn. En ook dat mijn menstruatie niet is zoals het hoort te zijn.
Loop hier nu al een hele tijd mee en heb ook al verschillende onderzoeken gehad.
Stuk of 7 zwangerschapstesten en bloed is getest en urine.
Ook is mijn ontlasting getest maar dat was ook allemaal goed.
Ik loop al heel lang met deze klachten en mijn huisarts heeft geen idee waar het van komt.
Ik heb ook diabetes en daar schuift mijn huisarts het op af terwijl ze bij de diabetespoli zeggen dat het niks met mijn diabetes te maken heeft.
Dus nu uiteindelijk na bijna een jaar weet ik nog niet waar het van komt..
_Tara_ schreef:Ikkuh_Rolien schreef:Ik heb dezelfde klachten, ook misselijk na het eten en moe zijn. En ook dat mijn menstruatie niet is zoals het hoort te zijn.
Loop hier nu al een hele tijd mee en heb ook al verschillende onderzoeken gehad.
Stuk of 7 zwangerschapstesten en bloed is getest en urine.
Ook is mijn ontlasting getest maar dat was ook allemaal goed.
Ik loop al heel lang met deze klachten en mijn huisarts heeft geen idee waar het van komt.
Ik heb ook diabetes en daar schuift mijn huisarts het op af terwijl ze bij de diabetespoli zeggen dat het niks met mijn diabetes te maken heeft.
Dus nu uiteindelijk na bijna een jaar weet ik nog niet waar het van komt..
Ik ben met diezelfde klachten naar een natuurarts geweest, moet nu m'n eten aanpassen enz en merk echt dat 't beter gaat
Maar in ieder geval iemand die eens naar je eetpatroon kijkt. Dat kan al een heleboel helpen.