Er is oa uitgekomen dat ik ontstoken darmen heb (of ergens een ontsteking) en dat ik dus eigenlijk weinig aan mijn eten heb omdat ik toch er heel weinig voedingstoffen uit haal
En ook dat ik actief het pfeiffervirus heb wat al in me lever zit
Maar gelukkig kan ze me van alles afhelpen
Verder heeft ze ook nog gekeken voor wat ik allergisch was
Gras en boompollen kwamen er niet eens uit
Katten ook niet
Maar paarden weer wel
Dat verklaard misschien ook wel waarom ik het onder het rijden het wat benauwd krijg
Gelukkig kan ze me daar ook vanaf helpen
Ik blijf gewoon rijden en naar de paarden gaan maar ik ben wel blij dat ik nu weet waarom ik steeds zo moe ben
Oa dus dat ik niet genoeg voedingsstoffen uit me eten haal en dat ik dus dat pfeiffervirus heb
En met het paardrijden dat ik dus allergisch ben
Ben trouwens wel blij dat ik niet voor katten allergisch ben (wat ik dus eigenlijk best vreemd vind omdat ik regelmatig moest niezen als ik bij katten in de buurt was maar waarschijnlijk ben ik overgeprikkeld maar daar wordt vanalles aangedaan)
Heb nog een lange weg te gaan maar uiteindelijk komt het allemaal weer goed
Moet je nu aan je voeding enzo iets aan gaan passen?
. Ik heb ook een allergie voor paarden (en andere beesten en stof, pollen en eigenlijk alles wat leeft of geleefd heebt
Ik loop iedere zomer met traanogen enz, al 2 keer op allergieen laten testen, beide keren negatief. Conclusie van de arts: ja, als je zo moet niezen enzo zal het wel hooikoorts zijn ook al zijn de testen negatief. Waarom bestaan die testen dan?